Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Goederen en insolventierecht is dat toch? Dat mag ik dit blok herkansen :treuren:

Op zich zou de rechter een hogere drempel voor aansprakelijkheid kunnen hanteren als je hard kan maken dat er sprake is van een sport en spelsituatie. Maar dan nog, hoe vaak vliegen er nou barbells door de gym :roflol:

Ja onder andere. Vak gaat voornamelijk over de girale betaling en alles wat er bij hoort. Gaan gewoon heel diep op bepaalde onderwerpen in. Goederen heb ik vorig jaar al gehaald ergens.

Waar studeer jij dan

melk de mergens malder kalkoes

Ja onder andere. Vak gaat voornamelijk over de girale betaling en alles wat er bij hoort. Gaan gewoon heel diep op bepaalde onderwerpen in. Goederen heb ik vorig jaar al gehaald ergens.

Waar studeer jij dan
Erasmus, ik zou na dit jaar klaar moeten zijn met me bachelor maar vorig jaar ging niet zo lekker. Jij dan?
Fiscaal recht btw :p

Zag dat Sayer nog steeds op dit forum zit.......... Godnondeju !

Iemand een idee waarom Little Daddy gebanned is?

En wak trouwens ook ruk vind, paar kaartjes kwijtgescholden. Ik heb daar wel mn best op gedaan om die te krijgen eej '

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Je nachtmerrie een jaar terug

Je ex, spijtig dat je me zo makkelijk vergeet.
the banhammer will swing once again
thor-hammertime.gif

wilde pols ff tapen dus eerst netjes de haartjes weggeschoren. een of andere ader geraakt en nu is het semi bloedbad onder de tape

Zag dat Sayer nog steeds op dit forum zit.......... Godnondeju !

Hey topper ben je terug? Ik had je laatst gequoot en geblokkeerd omdat je daar naar vroeg. Alles goed? Ik heb gisteren me eerste en tevens laatste rock n roll dansles gehad.

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Iemand een idee waarom Little Daddy gebanned is?

Omdat het een triest geobsedeerd kuurmannetje is die naturals probeerde te bashen.

duidelijk.

Terug
Naar boven