- Waardering
- 796
watser tijden yoga gebeurd dan? aware me plsBeide?
alleen wil niet dat het weer een fiasco wordt zoals met yoga.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
watser tijden yoga gebeurd dan? aware me plsBeide?
alleen wil niet dat het weer een fiasco wordt zoals met yoga.

Dat onze familie vroeger groot stuk land had maar de moffen t gejat hebben
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b6/Ostfriesland_um_1300.png
Brokmerland was van ons![]()
Midden-Oosten bedoel je toch? Brazilie en Eindhoven enzo?
The tom Brok (also: tom Broke, tom Brook, tom Broek, ten Brok, ten Broke) family were a powerful East Frisian line of chieftains, originally from the Norderland on the North Sea coast of Germany. From the second half of the 14th century, the tom Broks tried to gain control of East Frisia over the other chieftain families. The line of tom Brok died out in 1435.
:@

Nee Gondor en Mordor liggen redelijk oost.Midden-Oosten bedoel je toch? Brazilie en Eindhoven enzo?
Zeikwijf, moet je maar je adreswijziging doorgeven.Pff dacht dat mn pasje kapot was. Blijkt dat hij geblokkeerd is omdat ze vanwege iban een nieuwe hebben opgestuurd, zonder mij daarvan bericht te doen. Maar naar mijn oude adres (blijkbaar vergeten te veranderen). Nu zit ik tm dinsdag zonder pas en kon bij het ING kantoor geen geld opnemen. Moet dus nu via de mobiele app geld overmaken naar iemand met ING en die moet dat dan voor me pinnen. Lekker omslachtig.
Moraal van het verhaal, vergeet je adres niet te wijzigen bij je bank.
En Booty bay beach??
Ligt dat naast hoensbroekZeikwijf, moet je maar je adreswijziging doorgeven.
En Booty bay beach??
Nee, bij Posterholt.
Dat ken ik niet hoor

Haha ja dat zeg ik toch ookZeikwijf, moet je maar je adreswijziging doorgeven.
eigen schuld maar wel super irritant.Haha ja dat zeg ik toch ookeigen schuld maar wel super irritant.

Gelukkig nooit hoeven doen in m'n leven.