MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nog beter, EricR is een MODERATOR.
En niet zomaar een moderator, een SUPER MODERATOR. En niet zomaar een super moderator, een SUPER MODERATOR OP DBB. Kan zakenmannetje ali nog een puntje aan zuigen.

Expert in het uitdelen van rode kaarten.

hij geeft dingen 'gratis' weg aan meiden
volgens mij doet hij ze gewoon hahaha:D
Hahaha kijk ook de kwaliteit van die wijven:roflol::roflol: Hij zal heus niet de enige zijn die hun doet. Wrs zijn er hordes turken al overheen geweest, zelfs zonder money G.

Echt de grootste loser ter wereld:trollface:

Forum-foo bitches. Better recognise.

die foto kan fake zijn

kijk de rest

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

some jelly mofos hier

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Wat zit diep? Een plathoofd met de uitstraling van een aardappel die goed is in karton showen?
heb je trauma's eric? of vind je het gewoon niet fijn dat er een turk zonder veel moeite jouw jaarlijkse inkomen x100 maakt:o

Wow, nep tassen uit Turkije. Special price for you.

mong*len die daarin trappen zijn pure DNA-verspilling.

Wat een vieze wijven :roflol:
Ik zou m'n hond er nog vanaf trappen

hahaha eric
je bent een funny dude man
beter ga je foto's maken bro :trollface:

die foto kan fake zijn

kijk de rest

http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/935607_761639427184748_383992549_n.jpg

some jelly mofos hier

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

heb je trauma's eric? of vind je het gewoon niet fijn dat er een turk zonder veel moeite jouw jaarlijkse inkomen x100 maakt:o

Ik denk dat half dbb hier stiekem sad van wordt.

Overigens heb je in Dubai genoeg van dit soort mensen, niet echt speciaal in mijn ogen.

Busnissman Ali
4 december 2013
Een of ander megooltje wilde graag paarse briefjes zien, alsjeblieft zou ik zeggen
En je hoeft geen oude vrouwen te beroven a zemmer kom beter mij beroven als je je mans genoeg vindt, graafstroomweg 75 rdam

haha die "busnissman" ali toch..

Volgens mij ben jij degene met trauma's hier. Wat heeft de afkomst er mee te maken? Of ben je zo onzeker dat je je moet spiegelen aan een Facebookdebiel die toevallig uit hetzelfde land komt?

Er zijn tig mensen die 100.000x mijn jaarinkomen binnen halen, er zijn tegelijkertijd vele malen meer mensen die nog geen procent van mijn inkomen binnenhalen per jaar. Boeit dus weinig wat iemand binnenhaalt, al helemaal niet als je er uitziet als iemand die weggelopen is uit de Adamsfamilie en het woord Business niet eens kan spellen.

die foto kan fake zijn

kijk de rest

http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/935607_761639427184748_383992549_n.jpg

some jelly mofos hier

oj03gh.png

#ondernemer #yolo #swag #entrepreneur
Poehpoeh. Heb helaas maar 1 onderneming, niet meerdere :(

Busnissman Ali
4 december 2013
Een of ander megooltje wilde graag paarse briefjes zien, alsjeblieft zou ik zeggen
En je hoeft geen oude vrouwen te beroven a zemmer kom beter mij beroven als je je mans genoeg vindt, graafstroomweg 75 rdam

haha die "busnissman" ali toch..

hij is gewoon drugsdealer, is wel een business

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Poehpoeh. Heb helaas maar 1 onderneming, niet meerdere :(
netjes man
goed bezig
maar Ray heeft meer geld dus

Terug
Naar boven