AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hahaha eric
je bent een funny dude man
beter ga je foto's maken bro :trollface:

Van een pak karton? Zonde van mijn tijd. Dat geld is fake en dat Lombroso-figuur zal zelfs met geld nog niet de helft van mijn intelligentie hebben. Maar blijf vooral geilen op landgenoten die er uitzien als het product van een mooie Father-daughter relatie.

Busnissman Ali
4 december 2013
Een of ander megooltje wilde graag paarse briefjes zien, alsjeblieft zou ik zeggen
En je hoeft geen oude vrouwen te beroven a zemmer kom beter mij beroven als je je mans genoeg vindt, graafstroomweg 75 rdam

haha die "busnissman" ali toch..
HAHAHAHA
https://maps.google.nl/maps?q=graaf...F-8&ei=rokPU5CHLIeS4ATfuIDIDA&ved=0CAkQ_AUoAQ
Stichting Omroep Nederlandse Turken.

Weten we meteen waar onze subsidie naartoe gaat:haha:

:roflol::roflol:

At EricR.....

Van een pak karton? Zonde van mijn tijd. Dat geld is fake en dat Lombroso-figuur zal zelfs met geld nog niet de helft van mijn intelligentie hebben. Maar blijf vooral geilen op landgenoten die er uitzien als het product van een mooie Father-daughter relatie.
awh so cute

:roflol: Denk dat die gewoon paar kebab zaken oid heeft. Geld ziet er niet fake uit.

Toen ik bij domino's werkte ook vaak zat met stapels papier geld naar huis van baas gereden om het af te leveren dus het is niet echt onaannemelijk dat het fake zou zijn. Moet alleen nog wel huur, inkoop, salaris, belasting enz van af.

Nou nog eentje van deze maand:trollface:
Ben van bank geswitcht, zit nu bij de ING (switch vooral niet naar de ING, ze zijn zakelijk tiefusk*t), en bijgevolg kan ik al maandenlang niet inloggen omdat de ING met 'n gebruikersnaam en wachtwoord werkt en ik m'n wachtwoord ben vergeten :roflol:

Nou nog eentje van deze maand:trollface:
en zn naam etc

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Ben van bank geswitcht, zit nu bij de ING, en bijgevolg kan ik al maandenlang niet inloggen omdat de ING met 'n gebruikersnaam en wachtwoord werkt en ik m'n wachtwoord ben vergeten :roflol:
seems legit
al je geld uitgegeven aan het ontwikkelen van nieuwe medicijnen??

Ben van bank geswitcht, zit nu bij de ING, en bijgevolg kan ik al maandenlang niet inloggen omdat de ING met 'n gebruikersnaam en wachtwoord werkt en ik m'n wachtwoord ben vergeten :roflol:

Niet slim genoeg zijn om naar een hoofdkantoor te gaan waar je gelijk alles kan veranderen.

Jammer GetXXL

ja ik weet mn inlog ook niet mere van mn rekening
anders ging ik ff die millies showen:cool:

Ik kon niet meer dan 250 euro pinnen anders had ik die hele automaat leeg gepind en het geld tussen mijn billetjes gedrukt.

Volgens mij was die trouwens ook bijna leeg aangezien er niet 5x50 uit kwam :o

ja ik weet mn inlog ook niet mere van mn rekening
anders ging ik ff die millies showen:cool:
Wou dus m'n wachtwoord opnieuw vragen, kun je hem tegenwoordig ook naar je mobiel gesmst krijgen :roflol: Wist ik dat maar eerder. In ieder geval:
9r7in5.png

Betaalrekening staat ook nog wat op (<1k).

Nu vind ik dat de ING een k*t interface heeft, maar wat is deze :roflol:

Jezus gaan jullie nou serieus laten zien hoeveel er op jullie bank staat :o

Terug
Naar boven