XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

25f361s.png

Maar wie bezorgt op tijd?

Mirin hard

Ziek. Altijd hetzelfde liedje als ik een korte tijd erg veel stress heb gehad en 't daarna klaar is, dat ik de stress kan laten gaan. Altijd ziek daarna, lekker.

Bij mij bezorgen ze dan wel op tijd, meestal geven ze ook zoiets aan, 2/3 uur tussentijd. Pas geleden zouden ze bij mij bezorgen tussen 8:30 uur en 21:30 uur :grumble:
Hier dus niet, nu iig. al 1 1/2 uur te laat, en normaal staat er dan al 'n tijd 'bezorger is onderweg'. Dat laatste inderdaad ook 'n keer gehad :roflol:

Hier dus niet, nu iig. al 1 1/2 uur te laat, en normaal staat er dan al 'n tijd 'bezorger is onderweg'. Dat laatste inderdaad ook 'n keer gehad :roflol:

Hmm, balen :( Flink klagen al hij er is dan :D
Ik heb geen idee hoe ze werken, ik denk met een bepaalde route. Volgens mij ligt mijn adres al vrij snel op de route omdat ik mijn pakketten altijd ruim binnen de tijd krijg. Misschien ligt jouw adres als laatste op de route en heeft de bezorger flinke vertraging :eek2:

Wss komt er morgen te staan: bestelling is vertraagt.

Dat had ik toen het een dag te laat bezorgd werd. Toen had ik ook zoiets van: no shit.

Hmm, balen :( Flink klagen al hij er is dan :D
Ik heb geen idee hoe ze werken, ik denk met een bepaalde route. Volgens mij ligt mijn adres al vrij snel op de route omdat ik mijn pakketten altijd ruim binnen de tijd krijg. Misschien ligt jouw adres als laatste op de route en heeft de bezorger flinke vertraging :eek2:

Die bezorgers worden dik uitgeknepen vaak doen ze meerdere wijken waardoor het later komt. Hier komt het ook standaard te laat aan, op zich geen probleem want komt altijd tussen 5 en 7 aan dan.

Die bezorgers zijn gewoon ZZP-ers. Ze krijgen knaken per bezorging die ze maken.

Die bezorgers worden dik uitgeknepen vaak doen ze meerdere wijken waardoor het later komt. Hier komt het ook standaard te laat aan, op zich geen probleem want komt altijd tussen 5 en 7 aan dan.

Dat scheelt wel. Ach, je hoeft maar 1 grote bestelling te hebben die al verkeerd is ingeschat en je bent al gelijk wat later bij je volgende en zo loop je alweer achter.
Ligt natuurlijk ook aan de bezorger, ik heb altijd 1 dezelfde bezorger en komt altijd ruim optijd. Ik had 1 keer een ander gehad en die kwan op het laatste moment.

Trapper afgebroken en zo'n 4km moeten lopen :mad:

Dat scheelt wel. Ach, je hoeft maar 1 grote bestelling te hebben die al verkeerd is ingeschat en je bent al gelijk wat later bij je volgende en zo loop je alweer achter.
Ligt natuurlijk ook aan de bezorger, ik heb altijd 1 dezelfde bezorger en komt altijd ruim optijd. Ik had 1 keer een ander gehad en die kwan op het laatste moment.

Ach ik maak me er nooit druk over, is altijd wel iemand thuis in de straat. Heb nog nooit gehad dat iets niet afgeleverd kon worden.

Homos die haten op voetbal hebben nog nooit een wedstrijd beslist in de laatste minuut of harde 1 vs 1 duelletjes gespeeld. :rolleyes:

Aldus de voetbalhomo.
Hij heeft verschillende bedrijven
jij ook?
Hahahaha je lijkt wel jaloers.

Ziek. Altijd hetzelfde liedje als ik een korte tijd erg veel stress heb gehad en 't daarna klaar is, dat ik de stress kan laten gaan. Altijd ziek daarna, lekker.

Stress krijg je niet maar doe je jezelf aan.

Ach ik maak me er nooit druk over, is altijd wel iemand thuis in de straat. Heb nog nooit gehad dat iets niet afgeleverd kon worden.

Ik ook niet, als ik niet thuis ben (of niet open kan maken) hang ik wel voor de zekerheid een briefje aan de deur of ze het aub wel bij de buren brengen. Nou doet die vaste bezorger dat wel, maar je weet het nooit :roflol:

Nu lijkt het echt alsof ik wekelijk een pakketje krijg :o is niet zo

Homos die haten op voetbal hebben nog nooit een wedstrijd beslist in de laatste minuut of harde 1 vs 1 duelletjes gespeeld. :rolleyes:

ja ik kan er niks aan doen dat mijn beeld van voetbal bepaalt word door die fags op tv. Krijgen veel te veel betaald en gedragen zich als kleine meisjes die hun zin niet krijgen

Voetballers zijn echt homo's, kunnen ook niks hebben........

Ik deet het met plezier........:p

• Like
Waarderingen: mat
Ik ook niet, als ik niet thuis ben (of niet open kan maken) hang ik wel voor de zekerheid een briefje aan de deur of ze het aub wel bij de buren brengen. Nou doet die vaste bezorger dat wel, maar je weet het nooit :roflol:

Nu lijkt het echt alsof ik wekelijk een pakketje krijg :o is niet zo

Als t kan geven ze het altijd af bij de buren, voor iets dat niet afgeleverd is krijgen ze niets.

Had zelf keer dat ik pakketje voor mezelf aan nam, vroeg die of ik ook nog wat andere pakjes aan kon nemen kwam die nog met 8 pakketjes aan :o

dafuq denk dat ik echt serieus overtraind ben vandaag al geen zin ook geen zin om te werken nergens geen zin in gewoon doodmoe ga helemaal niks doen nog een week dan met vakantie naar egypte

maar daar is ook beetje gedoe als maar niet omgeboekt word laatste moment dat kan er ook nog wel bij

but who cares life sucks

Terug
Naar boven