MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik zweer bij een jura

koffie is voor ecto's

mother****ers bij postnl die al twee dagen vrolijk zeggen " levertijd vandaag tussen 13.30 en 15.30 " maar niks is aangekomen. Vandaag zou de levertijd zijn tussen 08.30 en 10.30. En dat is ook al voorbij..

Bedrijf waar ik besteld heb komt uit de buurt van eindhoven, dus het hoeft ook niet uit ****ing china te komen.

Postbezorger onderweg staat er nu al drie dagen, in drie dagen kan ik daar potverdomme lopend heen.. en weer terug zelfs als het moest

woonde ik maar in amerika :(

nah heb ook choco coffee al eens geprobeerd, die koffie smaak blijft overheersen en vies

Koffie is inderdaad ranzig. En ik heb altijd maar medelijden met de mensen die zo gewend zijn koffie te drinken, dat ze sochtends onmogelijk in staat zijn te functioneren zonder 2 bakken van die meuk in hun lijf.

" ik heb koffie nodig om wakker te worden " blabla

heel wat nachtdiensten gedraaid, weken gewerkt op maar 3 uurtjes slaap per nacht. Nooit 1 druppel koffie nodig gehad.

Koffie is inderdaad ranzig. En ik heb altijd maar medelijden met de mensen die zo gewend zijn koffie te drinken, dat ze sochtends onmogelijk in staat zijn te functioneren zonder 2 bakken van die meuk in hun lijf.

" ik heb koffie nodig om wakker te worden " blabla

heel wat nachtdiensten gedraaid, weken gewerkt op maar 3 uurtjes slaap per nacht. Nooit 1 druppel koffie nodig gehad.

Sohardcore.jpg

Nee gewoon je lichaam nooit aanwennen om cafeïne nodig te hebben ?
Net als dat je ook geen pre workouts nodig hebt om te kunnen sporten ?

verslaving is wat anders als elke dag een koppie koffie drinken.

1 a 2 bakken per dag is geen verslaving.

verslaving is wat anders als elke dag een koppie koffie drinken.

1 a 2 bakken per dag is geen verslaving.

wel als mensen het nodig hebben om zich sochtends beter te voelen, wakker te worden, beter te kunnen concentreren.

Als die personen hun bakje of 2 bakjes koffie sochtends niet drinken en daar nadelige gevolgen van ondervinden kun je idd al spreken over een al zij het lichte vorm van verslaving

Je bent zelf koffie

uhh ecto

Nee gewoon je lichaam nooit aanwennen om cafeïne nodig te hebben ?
Net als dat je ook geen pre workouts nodig hebt om te kunnen sporten ?
Zo werkt het niet echt denk. Ben er ook niet verslaafd aan maar als ik paar bakjes koffie drink scheelt echt veel met concentratie. Als ik dat niet doe zit ik tijdens de lessen meer op dbb/facebook, en als ik wel koffie drink kan ik aan opdrachten werken

dat bedoel ik, permabulk

Terug
Naar boven