XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Koffie is inderdaad ranzig. En ik heb altijd maar medelijden met de mensen die zo gewend zijn koffie te drinken, dat ze sochtends onmogelijk in staat zijn te functioneren zonder 2 bakken van die meuk in hun lijf.

" ik heb koffie nodig om wakker te worden " blabla

heel wat nachtdiensten gedraaid, weken gewerkt op maar 3 uurtjes slaap per nacht. Nooit 1 druppel koffie nodig gehad.

ondertussen neem je wel cafeïne tabs en pre-workout? :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hnnnggg dunkin donuts is super lekker :heart: en cheap ook met $1 per donut

Elke dag een halve liter koffie ftw

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
UiaK1sP.gif

ik zou on dat dere dreamer bulk gaan :roflol:

Wil je even snel band op pompen om te gaan trainen, band lek :@
Wil je band plakken, gaatje binnen no time gevonden dus :D, lijm op :(

Koffie is inderdaad ranzig. En ik heb altijd maar medelijden met de mensen die zo gewend zijn koffie te drinken, dat ze sochtends onmogelijk in staat zijn te functioneren zonder 2 bakken van die meuk in hun lijf.

" ik heb koffie nodig om wakker te worden " blabla

heel wat nachtdiensten gedraaid, weken gewerkt op maar 3 uurtjes slaap per nacht. Nooit 1 druppel koffie nodig gehad.

+1 Vrouwelijke homo's zijn het. Ergens afhankelijk van zijn is sowieso vrij gay, of het moet zuurstof, water en eten zijn ofzo.

Ik drink 's middags gemiddeld 2 koppen koffie, ben ik nu homo en verslaafd? Xx

dat feel wanneer je er buffer uitziet op fotos van een half jaar oud maar je weet dat het illusie is omdat je een stuk minder woog en droger was maar alsnog aan jezelf twijfelt

dat feel wanneer je er buffer uitziet op fotos van een half jaar oud maar je weet dat het illusie is omdat je een stuk minder woog en droger was maar alsnog aan jezelf twijfelt

i know that feel bruh

erg k*t ja, mijn penis leek op een filmpje van 3 jaar terug ook 5cm langer maar ik weet dat hij nu langer is na de operatie maar toch twijfel je er dan nog over he

dat feel ja. of 2 weken op 6000kcal en niks aankomen. beter stoppen met eten en trainen

i know that feel bruh

erg k*t ja, mijn penis leek op een filmpje van 3 jaar terug ook 5cm langer maar ik weet dat hij nu langer is na de operatie maar toch twijfel je er dan nog over he

wat ik niet zou geven om te weten wat voor personen er schuilgaan achter accounts zoals de jouwe:roflol:

Het is alweer bedtijd. Morgen een hoop lees werk te doen :(

Terug
Naar boven