Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Jaaaaaa, dat zal het zijn

Oh, is dat hetMoet je ook niet ieder uur op DBB gaan zitten, maar gewoon je ogen dichtdoen, zeurpiet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaaaaaa, dat zal het zijn

Oh, is dat hetMoet je ook niet ieder uur op DBB gaan zitten, maar gewoon je ogen dichtdoen, zeurpiet.
Ach sterfSnap dat ook niet als je niet kan slapen ga je toch niet meteen op dbb. Doe je ogen dicht en zet je gedachten op 0.
Of denk aan mij ohhh rob p harder jaaaaaaaaa aaahhh
Snap dat ook niet als je niet kan slapen ga je toch niet meteen op dbb. Doe je ogen dicht en zet je gedachten op 0.
Of denk aan mij ohhh rob p harder jaaaaaaaaa aaahhh

dno, mss
Ik ga de 24ste ook weer on Angelus. Als jij in mijn glute injecteert, injecteer ik in de jouwes!

oke dan nou ja zal nog eens goed advies geven.
ipv dbb zou je bijv ook een boek kunnen lezen, als ik een boek lees val ik altijd als ik het lampje uit doe meteen in slaap daarna. beter dan het licht van een pc of telefoon iig. Ook zomaar wat raad.
Als andere mensen notities willen maken van mijn advies dan mag dat van mij![]()
Reported voor doodsverwensing.

+1
Uiteraard ook eens...+1
Ik vind het ook niet kunnen dat iemand zoiets typt. Vooral naar iemand die hulp aan bied![]()
Je klopte op de spiegel ?Lelijke kerels die op raam kloppen of ik gas wil geven.
You wot mate
Hoe krijg je dat voor elkaar??Net tijdens trainen een 10kg schijf op m'n voet laten vallen. Loop nu als een Lucille Werner en dus geen benen getraind gvd.