''Enforcer'' bedoel je?
moet ik jouw berichtje naar haar toe hier pasten?![]()
Doen! Desnoods via PM

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
''Enforcer'' bedoel je?

''Enforcer'' bedoel je?

Hoeveel heb je er omver gereden?Ik reed vanavond naar huis in mijn auto, besloten een stuk of 8 "straatterroristjes" een ei op mijn auto te gooien![]()
Ik reed vanavond naar huis in mijn auto, besloten een stuk of 8 "straatterroristjes" een ei op mijn auto te gooien![]()
volgende keer als dat gebeurt:
- uit het zicht parkeren
- stuk plastiekfolie uit de koffer halen
- op het plastiek kakken
- terugrijden met raam open
- plastiek folie drol gooien op de eikel die dat ei op je auto heeft gegooid.
Is dat omdat je al aan je macro's zit, of omdat je anderen geen extra gains gunt?0 aangereden helaas. Ben achter ze aan gerend. Had er 1 te pakken, rest was ineens pleiteGoeie vrienden heb je dan.. gvd met zn 8e tegen 1 en dan niet je maatje helpen.. Na vanavond zullen ze iig geen eieren meer naar auto's gooien..
Is dat omdat je al aan je macro's zit, of omdat je anderen geen extra gains gunt?
Ben vandaag bij lange na niet aan mn macro's gekomen
zit pas op 2400 kcalsvolgende keer als dat gebeurt:
- uit het zicht parkeren
- op het plastiek kakken
Ik zie het ook gelijk voor me 
Begrijpelijk. Iedereen schrikt zich kapot van lanvin schoenen!Nee. omdat mijn maatje 44 lanvin schoen in zn gezicht staat gedruktBen vandaag bij lange na niet aan mn macro's gekomen
zit pas op 2400 kcals
volgende keer als dat gebeurt:
- uit het zicht parkeren
- op het plastiek kakken

buiten proportie gaan is voor f**gots. oog om oog, niet derde been om oog![]()
Waar trek je die grens van buiten proportie gaan? (ok omverrijden is idd absurd)
Wat vind jij een correcte manier van handelen in deze situatie? (de 8 heldhaftige terroristen schat ik een jaar of 16)
buiten proportie gaan is voor f**gots. oog om oog, niet derde been om oog![]()
een vriend van me had een 14 jarig kind ko geslagen toen die een bal tegen zijn auto trapte op een 80 kn/h weg.Die voel wanneer je plots moet schijten en je eigenlijk wilt gaan slapen

een vriend van me had een 14 jarig kind ko geslagen toen die een bal tegen zijn auto trapte op een 80 kn/h weg.
Uiteindelijk kind een boete gekregen. Enige gerechtvaardigde uitspraak.
Was overigens wel perongeluk ko geslagen en was niet echt geslagen maar duw en struikelde tegen paaltje aan maar ko slaan klinkt leuker
Ik reed vanavond naar huis in mijn auto, besloten een stuk of 8 "straatterroristjes" een ei op mijn auto te gooien![]()