AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik reed vanavond naar huis in mijn auto, besloten een stuk of 8 "straatterroristjes" een ei op mijn auto te gooien:(:(

Ik reed vanavond naar huis in mijn auto, besloten een stuk of 8 "straatterroristjes" een ei op mijn auto te gooien:(:(

volgende keer als dat gebeurt:
- uit het zicht parkeren
- stuk plastiekfolie uit de koffer halen
- op het plastiek kakken
- terugrijden met raam open
- plastiek folie drol gooien op de eikel die dat ei op je auto heeft gegooid.

0 aangereden helaas. Ben achter ze aan gerend. Had er 1 te pakken, rest was ineens pleite??? Goeie vrienden heb je dan.. gvd met zn 8e tegen 1 en dan niet je maatje helpen.. Na vanavond zullen ze iig geen eieren meer naar auto's gooien..

dat ik nu niet meer in de kfc zit ;'(

0 aangereden helaas. Ben achter ze aan gerend. Had er 1 te pakken, rest was ineens pleite??? Goeie vrienden heb je dan.. gvd met zn 8e tegen 1 en dan niet je maatje helpen.. Na vanavond zullen ze iig geen eieren meer naar auto's gooien..
Is dat omdat je al aan je macro's zit, of omdat je anderen geen extra gains gunt?

- uit het zicht parkeren
- op het plastiek kakken
:roflol: Ik zie het ook gelijk voor me :D

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Nee. omdat mijn maatje 44 lanvin schoen in zn gezicht staat gedrukt:( Ben vandaag bij lange na niet aan mn macro's gekomen:( zit pas op 2400 kcals
Begrijpelijk. Iedereen schrikt zich kapot van lanvin schoenen!

- uit het zicht parkeren
- op het plastiek kakken

Gewoon van de schrik ze omver rijden

buiten proportie gaan is voor f**gots. oog om oog, niet derde been om oog;)

Waar trek je die grens van buiten proportie gaan? (ok omverrijden is idd absurd)
Wat vind jij een correcte manier van handelen in deze situatie? (de 8 heldhaftige terroristen schat ik een jaar of 16)

Waar trek je die grens van buiten proportie gaan? (ok omverrijden is idd absurd)
Wat vind jij een correcte manier van handelen in deze situatie? (de 8 heldhaftige terroristen schat ik een jaar of 16)

ik was 100% serieus met mijn voorgestelde oplossing. Je gaat net IETS verder dan zij zijn gegaan, en dat is gerechtvaardigd omdat zij de eerste klap hebben mogen uitdelen.

buiten proportie gaan is voor f**gots. oog om oog, niet derde been om oog;)

:roflol: een vriend van me had een 14 jarig kind ko geslagen toen die een bal tegen zijn auto trapte op een 80 kn/h weg.

Uiteindelijk kind een boete gekregen. Enige gerechtvaardigde uitspraak.

Was overigens wel perongeluk ko geslagen en was niet echt geslagen maar duw en struikelde tegen paaltje aan maar ko slaan klinkt leuker

Die voel wanneer je plots moet schijten en je eigenlijk wilt gaan slapen

:roflol: een vriend van me had een 14 jarig kind ko geslagen toen die een bal tegen zijn auto trapte op een 80 kn/h weg.

Uiteindelijk kind een boete gekregen. Enige gerechtvaardigde uitspraak.

Was overigens wel perongeluk ko geslagen en was niet echt geslagen maar duw en struikelde tegen paaltje aan maar ko slaan klinkt leuker

Ja maar jou vrienden zijn toch niet ouder dan 14?

Doet mij denken aan mijn good old times.. Toen ik rond die leeftijd was heb ik ook heel wat huizen bekogeld.
Tot een maat van ons gepakt werd door een bewoner van een huis. Er moest een schoonmaakploeg komen wat ons een dikke €800,- gekost heeft.:roflol:

Ook een leuke streek was; Schijten in een krant, scheutje benzine eroverheen. Voor iemand z'n deur leggen en dan aanbellen. Dan trappen ze het vuur uit en hebben ze stront onder hun schoenen:roflol:

YOLO!!

Terug
Naar boven