Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

2d2al8l.gif

29 juni @ smtk, we laten sanca beslissen

130/100/165 na 1 jaar en 10 maanden training:eyes: (minder dan dat als ik het aankloten niet zou meetellen)

aka niets mis met je testlevels. Je hebt gewoon geen geduld
klopt half, heb relatief lage testlevels en idd relatief weinig geduld (ga alleszins niet nog tot mn 28ste trainen (90% van die tijd op een relatief hoog bf staan) vooraleer ik mn streeffysiek heb als het ook kan op minder dan een jaar tijd met als enige verschil tussen de 2 aanpakken dat ik bij de ene kan zeggen dat ik een true natural bodydildo ben)

maar je wil een mooi lichaam voor de bitches die je toch niet wil nken

klopt niet, als ik nu een cutcycle zou doen tot 8% zou ik voor de meeste vrouwen al een "ideaal" fysiek hebben.

klopt half, heb relatief lage testlevels en idd relatief weinig geduld (ga alleszins niet nog tot mn 28ste trainen (90% van die tijd op een relatief hoog bf staan) vooraleer ik mn streeffysiek heb als het ook kan op minder dan een jaar tijd met als enige verschil tussen de 2 aanpakken dat ik bij de ene kan zeggen dat ik een true natural bodydildo ben)

klopt niet, als ik nu een cutcycle zou doen tot 8% zou ik voor de meeste vrouwen al een "ideaal" fysiek hebben.

ik zou dit gewoon in je sig zetten als ik jou was

Wees eens trots op jezelf.

Stuur eens foto'tje van je fysiek nu, ben benieuwd !

Jammer dat je nu al roids gaat nemen, je fysiek stelt nog niet veel voor imo dus ik neem aan dat je zo ook wel nog kan groeien. Al dat gelul over shitty genetics heb ik zo m'n twijfels over :o
Wat zijn je stats op dit moment op de grote 3?

Jammer dat je nu al roids gaat nemen, je fysiek stelt nog niet veel voor imo dus ik neem aan dat je zo ook wel nog kan groeien. Al dat gelul over shitty genetics heb ik zo m'n twijfels over :o
1rm's al lang niet meer getest, maar krachtverlies van 8 maanden cutten in rekening genomen zou ik t niet boven 110/90/150 schatten.
Hoop over een paar weken terug op oude niveau te staan en dan spuiten:)

1rm's al lang niet meer getest, maar krachtverlies van 8 maanden cutten in rekening genomen zou ik t niet boven 110/90/150 schatten.
Hoop over een paar weken terug op oude niveau te staan en dan spuiten:)

Wel vreemd, je krachtstats verschillen niet overdreven veel van de mijne en toch ziet mijn fysiek er heel wat beter uit. Succes met weer op niveau komen :) ben ik ook mee bezig nadat schouder uit de kom ging + klierkoorts

Alsof er iemand wil wachten tot ie niet meer groeit natty.

Terug
Naar boven