MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Doet mij denken aan mijn good old times.. Toen ik rond die leeftijd was heb ik ook heel wat huizen bekogeld.
Tot een maat van ons gepakt werd door een bewoner van een huis. Er moest een schoonmaakploeg komen wat ons een dikke €800,- gekost heeft.:roflol:

Ook een leuke streek was; Schijten in een krant, scheutje benzine eroverheen. Voor iemand z'n deur leggen en dan aanbellen. Dan trappen ze het vuur uit en hebben ze stront onder hun schoenen:roflol:

YOLO!!

hmm dem memories

Bij iemand die net op vakantie is een grote vis door de brievenbus doen is ook leuk

Dagje schoffelen vandaag maar het regent :mad:

pfft moet naar utrecht vandaag, rare utrechters die geen carnaval vieren :(

Maandag en mn vakantie is voorbij

Hier pittig beroerd op stage, wil weer naar school. Tijdens school lekker vroeg uit dus beter trainen. Fack stage :(

Gelukkig zit ik nog zo'n 7 jaar op school.

wat voor niveau doe je? anders lekker deeltijd gaan doen, doe ik ook. krijg je tenminste betaald voor je werk :p

wat voor niveau doe je? anders lekker deeltijd gaan doen, doe ik ook. krijg je tenminste betaald voor je werk :p

Stage krijg je ook voor betaald mag ik hopen? :p

Is lang niet overal normaal, dat weet ik.. Ik vind het wel op zijn plaats om betaald te worden als je ook iets voor hen doet.

het is niet meer verplicht tegenwoordig..

Nee weet ik.. Ik zeg ook dat het eigenlijk wel zou moeten.

Moet er wel bij zeggen dat je zelf dan ook wel echt wat voor het bedrijf moet betekenen en er niet alleen maar bijzitten, dan is het natuurlijk logisch dat je niks krijgt.

Idd het is jammer als je geen vergoeding krijgt. Maar als je die wel krijgt is het mooi meegenomen

OT: Het regent en werd net nat bij het uitlaten van de hond

Ik doe voeding en dietetiek niveau 4. Hierna nog HBO. Krijg wel vergoeding, niet veel maarja. 200 voor de 1e 3 weken kreeg ik. Ook beetje zwaar om in het weekend nog te werken. Training is bijna prioriteit #1 bij mij

Ma die ziek is en ****ing gang onderkotst.

t*ring wat een geur.

Lijkt wel carnaval

200 voor 3 weken vind ik best oke voor stage hoor, zeker als je er maar 3 weken loopt.

200 voor 3 weken vind ik best oke voor stage hoor, zeker als je er maar 3 weken loopt.
Nee ben er 12 weken, maar na mn 1e 3 weken betaalde ze me mee met de rest en dat was 200 euro. Misschien iets meer bij de volgende omdat ik dan gewoon 4 weken heb gemaakt.

Stage krijg je ook voor betaald mag ik hopen? :p

Is lang niet overal normaal, dat weet ik.. Ik vind het wel op zijn plaats om betaald te worden als je ook iets voor hen doet.
Hahahha je veranderd wel van mening als je een paar jaar werkt, en stagiaires van verschillende niveaus hebt gehad. Is vaak genoeg dat je er alleen maar werk mee hebt, en het niets oplevert

Edit: nevermind, ik zie nu je andere post pas

Terug
Naar boven