MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Echt belachelijk idd. Meeste vakgebieden weet niemand iets vanaf hier maar dan komt er een of ander informatica vraagje en krijg je meteen een man of 3/4 die zo ongeveer in het chinees alles kunnen uitleggen

Grootste gedeelte informatici zit 90% van de tijd op een pc te werken, dan is het ook niet vreemd dat er wat ge-internet wordt als die pc toch aan staat.

Grootste gedeelte informatici zit 90% van de tijd op een pc te werken, dan is het ook niet vreemd dat er wat ge-internet wordt als die pc toch aan staat.

Ik krijg ook zoveel antwoorden via het internet, het is niet meer dan eerlijk om ook wat terug te geven :)

Complexiteitstheorie is dan ook een extreem boeiend en relevant vakgebied :D

Bij mijn informaticalessen zit een jongen van mijn leeftijd, die bij de beste 10 informatici onder de 18 van Nederland hoort.. Gaat waarschijnlijk nog dit jaar met informatica naar Korea/Japan oid voor een of andere wedstrijd..

En ondertussen zit deze kneus nog in de fase dat hij net kan plaatsen wat de leraar zegt :(

Klopt, al overweeg ik slechts part-time om ervaring op te doen; eigen bedrijf verdien ik meer mee.

En ja, ik ga ook geen nieuwe metrieken verzinnen. Ga vooral repliceren.

Valt me op dat er best veel (hoogopgeleide) informatici op DBB zitten.

Mijn bachelorproject loopt echt uit de klauwen, al 4 weken met onderzoek bezig (11 man) :o. Daarna moet er nog een prototype gebouwd worden.

Zijn net met de architectuur bezig.
Broker pattern
MVC
Event-bus
Azure
AWS
Notification hub
push server
webserver
modules
REST APIs
DB
6000 events/sec
cloud vs local
NodeJS
Openstack
VPS
Python
ASP.NET
Django
Erlang
Use cases
enquetes
overleg met SURF
en ICT afdeling
en meer experts
presentaties voor hoge pieten van ministeries

AND IT GOES ON AND ON

als t een nice event is met beetje bier enzo is het toch wel prima niet dan

Mijn bachelorproject loopt echt uit de klauwen, al 4 weken met onderzoek bezig (11 man) :o. Daarna moet er nog een prototype gebouwd worden.

Broker pattern
MVC
Event-bus
Azure
AWS
Notification hub
push server
webserver
modules
REST APIs
DB
6000 events/sec
cloud vs local
NodeJS
Openstack
VPS
Python
ASP.NET
Django
Erlang
Use cases
enquetes
overleg met SURF
en ICT afdeling
en meer experts

AND IT GOES ON AND ON

Ja zo'n event hubje en nodejs'je vind ik altijd goed te doen hoor. Django's en used cases wat minder maar dat is mijn persoonlijke mening. Python is wel dangerous though, die mening deel je hopelijk wel, vooral in combinatie met een broker pattern..

Ja zo'n event hubje en nodejs'je vind ik altijd goed te doen hoor. Django's en used cases wat minder maar dat is mijn persoonlijke mening. Python is wel dangerous though, die mening deel je hopelijk wel, vooral in combinatie met een broker pattern..

:roflol::roflol::roflol:

'Scarlett Johansson is zwanger van eerste kind'
:(

Ben je niet blij voor me?

Broker pattern
MVC
Event-bus
Azure
AWS
Notification hub
push server
webserver
modules
REST APIs
DB
6000 events/sec
cloud vs local
NodeJS
Openstack
VPS
Python
ASP.NET
Django
Erlang
Use cases
enquetes
overleg met SURF
en ICT afdeling
en meer experts

AND IT GOES ON AND ON
Schaf 'Software Architecture in Practice' aan, lees dat boek uit, gooi vervolgens alles weg wat je had, en maak een nieuwe architectuur (ervan uitgaande dat jullie al een requirements document hebben).

Maar wel rete handig. Al kun je sommige chapters inderdaad zo het raam uit fl*kkeren meen ik me te herinneren.

heel part 1 zelfs, gewoon uitleg waarom software architectuur belangrijk is en waar het gesitueerd is binnen projecten:roflol:

Angelus noemt me net in zijn log een vieze stinkende strongman omdat hij kontgefrustreerd is :(

Progressive overload is inderdaad niet belangrijk voor hypertrofie. Je kan beter wekenlang hetzelfde doen, daar word je echt groot van.

De setjes van 10:
1: 10x 60%5RM
2: 8x 70%5RM
3: 6x 80%5RM
4: 5x 90%5RM
5: 5x 100%5RM
6: 5x 100%5RM
7: 8x 80%5RM
8: 8x 80%5RM
9: 12-15x 60%5RM
10: 12-15x 60%5RM

dacht dat ik wel duidelijk genoeg was dat progressieve overload de bedoeling was door het in percentages uit te drukken. Ga niet elke week blijven benchen met een topset van 5x65kg bro;)

'Scarlett Johansson is zwanger van eerste kind'
:(

there is no god:janken::huilen:

---------- Toegevoegd om 02:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:17 ----------

vrouwen zijn fraudeurs, zonder en met make-up :roflol:
Cassandra-Bankson.jpg

stel je voor dat je een one night stand hebt en je wakker wordt naast dit monster, man man man

http://www.youtube.com/watch?v=lRmhkXllFtU

Ging net slapen wanneer de kat besloot op mn bed te kotsen, k*tbeest

Terug
Naar boven