Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
liever een hond op de bank dan 1 die hele tijd je awkward aan kijkthaha, dat is grappig omdat poesje de dubbele betekenis heeft van een kat en het vrouwelijk geslachtsdeel, waardoor je eigenlijk ook zegt dat hij een meisje is.

Ziek veel kracht verloren door conditie werk.
On the other hand nu weer aan het opbouwen(en heb nu goede conditie+ plezier in trainen weer terug).
haha
---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------
Ng niets, maar heb ng een goed half uur ov voor de boeg, dus er kan zomaar iets gebeuren.
#depekelleef
Ze kan niet zwanger zijn als ze dood is nomsayinNet gehoord dat ik een meisje heb bezwangerd. een one night stand van paar weken terug.
Jawel dames en heren. **** my Life. * gaat zich kleimzuipen *
Net gehoord dat ik een meisje heb bezwangerd. een one night stand van paar weken terug.
Gefeliciteerd.Net gehoord dat ik een meisje heb bezwangerd. een one night stand van paar weken terug.
Net gehoord dat ik een meisje heb bezwangerd. een one night stand van paar weken terug.