XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Snap dat je er niet op zit te wachten maar hoe vind je haar? Relatie waardig?
Zo ja dan kan je er toch voor gaan. Als het straks geboren is ben je voor je leven verbonden.

Wil er absoluut niet dood mee gevonden worden.

En ben ik verplicht om alimentatie te betalen oid? ik bedoel ben een student heb zelf geen cent

Ja maar is alimentatie niet iets op basis van de toenmalige situatie, iets met het mogen hebben van een bepaalde verwachtingen?

Wil er absoluut niet dood mee gevonden worden.

En ben ik verplicht om alimentatie te betalen oid? ik bedoel ben een student heb zelf geen cent

De kans is groot dat dat wijf gewoon wat aandacht zoekt.

Zoniet: actie ondernemen, dat wijf proberen overtuigen van een abortus, als dat niet werkt haar ouders proberen overtuigen van een abortus.

Zuur, maar veel minder zuur dan je hele leven betalen voor een ettertje dat je nooit gewild hebt bij een lelijk wijf.

Is dus nu precies 14 dagen geleden. Is dat nu te vroeg voor haar om zeker te weten?
Laat ik het zo zeggen, jullie moeten coïtus hebben gehad rond haar ovulatie, het duurt gem. 2 weken na ovulatie (luteale fase) voordat een vrouw ongesteld wordt, tot enkele dagen voor ovulatie kan het sperma nog overleven dus is in principe ook nog 'n vruchtbare periode. Maar waar het op neerkomt, is dat het raar is als zo'n wijf als 'n idioot voordat ze uberhaupt ongesteld is al zwangerschapstesten gaat gebruiken. Als ze dit wel heeft gedaan, KAN het wel, immers zo'n 2 weken na ovulatie (als er innesteling is geweest) wordt er al voldoende hCG afgegeven (waar zwangerschapstesten op testen).

nogmaals als ze die shit niet accepteert pleur je haar gewoon van een gebouw af oid. als je er niet mee wegkomt krijg je max 20 jaar volgensmij, dat is net zolang als dat je ong. een kind moet opvoeden.
wel zorgen dat ze echt dood is anders betaal je je blauw aan aansprakelijkheidsshit

Kunt altijd nog iets in haar drinken stoppen :) :) :) :) :)

nogmaals als ze die shit niet accepteert pleur je haar gewoon van een gebouw af oid. als je er niet mee wegkomt krijg je max 20 jaar volgensmij, dat is net zolang als dat je ong. een kind moet opvoeden.
wel zorgen dat ze echt dood is anders betaal je je blauw aan aansprakelijkheidsshit

retarded aanpak, zijn tig handigere manieren zodat het niet naar jou te herleiden is. (random mocro 500 euro betalen om haar in elkaar te rammen en beroven en daarbij de focus te leggen op haar buik bv)

anders zou t een beetje opvallen, een mocro die niet achter geld aan gaat:roflol:
aanpak van getXXL is trouwens nog beter. gewoon wolf in schaapskleren spelen en een miskraam veroorzaken door iets in der eten/drinken te slippen, en dan een half jaartje later uitmaken.

retarded aanpak, zijn tig handigere manieren zodat het niet naar jou te herleiden is. (random mocro 500 euro betalen om haar in elkaar te rammen en beroven en daarbij de focus te leggen op haar buik bv)
Retarded aanpak, koop wat mifepriston (PR antagonist) en misoprostol (PGE1 derivaat).

Mijn moeder heeft me facebook gemaakt en een vriendenverzoek gestuurd, there is no way on earth dat ik haar ga toevoegen :roflol:

Terug
Naar boven