Flashmoron
Cool Novice
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om heel eerlijk te zijn zit ik maar een beetje voor me uit te staren met een bakje kwark in m'n hand wachtend op het moment dat mijn ouders erachter gaan komen en mijn leven als het WTC neerstort.
Om heel eerlijk te zijn zit ik maar een beetje voor me uit te staren met een bakje kwark in m'n hand wachtend op het moment dat mijn ouders erachter gaan komen en mijn leven als het WTC neerstort.
Strong username to post content ratioNet gehoord dat ik een meisje heb bezwangerd. een one night stand van paar weken terug.
Jawel dames en heren. **** my Life. * gaat zich kleimzuipen *
Thanks Arnodsi. Ben ik het helemaal mee eens.
Ik ben 21, zij is 20.

ach kop op, je bent pas echt genaaid ALS die bish besluit het te houden EN jouw geld opeist. Tot dat gebeurt is er nog niets aan de hand![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ze wilt het houden.. is niet om te praten.
En van een kale kip kun je niet plukken zei mijn lieve oma altijd..

Ze wilt het houden.. is niet om te praten.
En van een kale kip kun je niet plukken zei mijn lieve oma altijd..