XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Godver precies 2 weken geleden!. morgen gelijk een test gaan doen

Moron is op zn plaats.

hiv heeft 5-6 weken incubatietijd, test is compleet nutteloos. En zelfs na 5 weken ben je maar 95% zeker dat je het niet hebt, 3 maanden later moet je het nog een keer opnieuw gaan doen :)

Net gehoord dat ik een meisje heb bezwangerd. een one night stand van paar weken terug.

Jawel dames en heren. **** my Life. * gaat zich kleimzuipen *
Is wel knap als ze dat nu al weet. Test zijn pas betrouwbaar na de menstruatie (of wanneer die zou moeten komen), dus is snel. Niet onmogelijk, daar niet van.
Maare is ze niet heel erg gek op je, en doet ze dit als een krampachtige manier om jou bij haar te krijgen? Dat hoor je ook nog wel eens. En hoe weet je zeker dat het van jou is? Wie zegt dat ze niet meerdere one night stands heeft gehad?

Hoe dan ook, sterkte. Zuur. En stom als je geen condoom hebt gebruikt

Is wel knap als ze dat nu al weet. Test zijn pas betrouwbaar na de menstruatie (of wanneer die zou moeten komen), dus is snel. Niet onmogelijk, daar niet van.
Maare is ze niet heel erg gek op je, en doet ze dit als een krampachtige manier om jou bij haar te krijgen? Dat hoor je ook nog wel eens. En hoe weet je zeker dat het van jou is? Wie zegt dat ze niet meerdere one night stands heeft gehad?

ik ben onder de indruk!

Girls creep me the **** out :|

Heeft ze niet een aantal weken geleden met haar vingers in een pot met zaad geroerd alvorens ze zichzelf is gaan masturberen zonder eerst haar handen gewassen te hebben?

Ze vertelde mij dat ze al een week over tijd was.. en wat testen had gedaan. Voor de rest heb ik er niet echt verstand van..

Maarja ik hoop toch nog op een of ander wonder.

Ze vertelde mij dat ze al een week over tijd was.. en wat testen had gedaan. Voor de rest heb ik er niet echt verstand van..

Hoop voor je dat niks is, als man zijnde is het echt een ****ed up gevoel. Was ook wel eens bang na een gek avondje, altijd geluk gehad gelukkig

Vrie d van me is vader geworden op jonge leeftijd, srs zn jeugd cq leven zo goed als voorbij.

Gefeliciteerd dan maar he

Geen valid excuus, net zoals iemand die vreemd gaat en zegt 'ik was dronken'. Ben je nog altijd een moron omdat je jezelf in een situatie plaatst waar je een one night stand bezwangerd en je stommiteit probeert te rationaliseren.

Je kan er wel iets positiefs uit halen, je weet nu dat je sperma potent is.

je leven is gewoon naar de t*fus dan. gewoon zeggen dat jij niks gaat dokken als zij het niet laat weghalen, maar ik zou het wel op een sympathieke manier brengen zodat ze er miss mee akkoord gaat en je niet terugnaait via die allimentatie dus. Als ze aast op je geld etc. zou ik haar letterlijk gewoon van een brug of flat oid mikken. 100% srs

Hmm dus 1 week voor d'r feestje moet beginnen had ze met jou een feestje. Komt er wel verdomd snel achter dat ze zwanger is dan, kan dat uberhaupt zo snel? Niet van de stress ofzo dat ze over tijd is?

Anyway, goodluck man, ken het gevoel. 1 keer was 't echt door mij ( weggehaald ) en 1 keer liet die k*thoer me dat geloven en was 't gewoon van een ander, heeft 't zelfs nog volgehouden toen 't kind er al was. Sterkte mi man.

Edit, als ze 't idd voor je geld doet, kan iedereen van de trap af vallen he :)

Snap dat je er niet op zit te wachten maar hoe vind je haar? Relatie waardig?
Zo ja dan kan je er toch voor gaan. Als het straks geboren is ben je voor je leven verbonden.

Terug
Naar boven