MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Beetje te laat wakker.

Fak!

Ik wou net gaan fappen, is mijn moeder eerder thuis:( To risky for pron..

Was eerder vanmiddag op de fiets opweg naar de sportschool. Lekker weertje en alles. Ben ik op de helft krijg ik godver een lekker band. 5 km moeten lopen :mad:

Fak!

Ik wou net gaan fappen, is mijn moeder eerder thuis:( To risky for pron..

Download zo'n extensie, heet PanicButton of iets in die richting.

Sluit alle tabbladen en slaat ze op, je drukt er weer op en de opgeslagen tabbladen openen weer.

Zet geluid extra hard en zeg dat je natuur film kijkt

Zet geluid extra hard en zeg dat je natuur film kijkt

Vroeger een x bij een maatje als jonge kereltjes een `natuur´ filmpje gekeken in de woonkamer met de gedachte dat die ouders pas veeel later thuis kwamen, komen ze binnen en maatje van me pakte in paniek verkeerde afstandsbediening die pa een x op het scherm kijken... aaah jongens een natuurfilmpje ja kan er nu we'll om lachen maar toen :p

Vroeger een x bij een maatje als jonge kereltjes een `natuur´ filmpje gekeken in de woonkamer met de gedachte dat die ouders pas veeel later thuis kwamen, komen ze binnen en maatje van me pakte in paniek verkeerde afstandsbediening die pa een x op het scherm kijken... aaah jongens een natuurfilmpje ja kan er nu we'll om lachen maar toen :p

Hebben jij en je maatje elkaar toen ook afgetrokken?

Of ze kan gewoon de sociale etiquette naleven onder volwassenen en je privacy respecteren door eerst te kloppen en na goedkeuring pas binnen te komen of koop een slot.

Of ze kan gewoon de sociale etiquette naleven onder volwassenen en je privacy respecteren door eerst te kloppen en na goedkeuring pas binnen te komen of koop een slot.

mja, als je dan zegt "nee", dat is nagenoeg tzelfde als betrapt worden:roflol:

In het kader vam daffy's achterlijke kook kapriolen wederom een avontuur

Net eieren gemaakt in de pan, daarna pan snel water overheen laten lopen en meteen omgedraaid om in vaatwasser te zetten. Loopt er kokende boter over mijn sok heen :roflol: nu klein brandwondje yolo

Terug
Naar boven