Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mn hond die m'n nachtrust verstoorde

Wordt net gebeld door de fraudeservice van ING Creditcards... Of ik en vliegticket van 2300 euro geboekt had en aangezien ik mijn vakantie nog niet gepland of uitgezocht had was ik hier toch wel redelijk verbaasd over.

Creditcard geblokkeerd en krijg nu formulieren thuis gestuurd om die 2300 euro terug te krijgen. Leuk is anders :/

wkr128.png

Ennnn wtf! :(

Laatst bewerkt:
blauw scherm terwijl fap:fuu:

MOOIE auto wel

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

heb je pron lope downloaden?

offline scan maken met bijvoorbeeld avast of NOD32, vervolgens je pc in safe mode starten en combofix en TDSSkiller draaien. daarna kan je altijd nog even met procecoïtusplorer checken of er niks vreemds draait.

Gewoon DBan erover gooien man is alles opgelost.

systeemscan gedraaid met avast, bedreiging gevonden en ook verwijderd. Dacht dat ik ervanaf was totdat ik net me pc opnieuw opstartte en toen stond hij er gewoon terug op...

MOOIE auto wel

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

systeemscan gedraaid met avast, bedreiging gevonden en ook verwijderd. Dacht dat ik ervanaf was totdat ik net me pc opnieuw opstartte en toen stond hij er gewoon terug op...

zit het waarschijnlijk in je drivers ofso genesteld. veilige modus en combofix gebruiken, werkt als een trein

Kunnen jullie eigenlijk ook "zonder" maar iedereen belachelijk te maken ?!

Net een tentamen M&O gemaakt. De opgaven leken niet eens op wat we in het boek kregen, ik zat aan een piepende tafel en een groep leerlingen vond het blijkbaar leuk om het hele uur te gillen.

Weg 8 :(

Kunnen jullie eigenlijk ook "zonder" maar iedereen belachelijk te maken ?!

ja, net zoals ik zonder friet kan. Echter is het leven een stuk leuker met friet, en zolang ik geen dringende reden heb om ermee te stoppen ga ik 1x per week/2weken friet met een hamburger eten :)

Terug
Naar boven