MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mij heb je er niet mee hoor , ik geloof dat half dbb dat denkt, maar lekker boeiend.
maar ik kom wel graag op voor anderen....

En ik geloof/weet dat hij voor zo'n posts (veel) meer karma krijgt dan voor z'n andere informatieve posts, wat zegt je dat?

Waarom neem je het ook zo serieus? Je lijkt me het type dat s'nachts wakker ligt en nadenkt over de gebeurtenissen die je overkomen op DBB.

En ik geloof/weet dat hij voor zo'n posts (veel) meer karma krijgt dan voor z'n andere informatieve posts, wat zegt je dat?

Waarom neem je het ook zo serieus? Je lijkt me het type dat s'nachts wakker ligt en nadenkt over de gebeurtenissen die je overkomen op DBB.
Ik kan dus typen (zeggen) dat het me niet boeit, maar JIJ zegt dat het me boeit , DUS het boeit me enorm..

JEZUS...........:o

Ik kan dus typen (zeggen) dat het me niet boeit, maar JIJ zegt dat het me boeit , DUS het boeit me enorm..

JEZUS...........:o

1363509186305.jpg

Heb even gekeken: van mijn laatste 20 karmapunten heb ik er slechts 1 gehad voor 'n informatieve post. Van I XyzyX I notabene :roflol:

Komt er een pap van de eneco langs om me ventilatie te checken, gaatie met zijn vieze schoenen op me aanrecht en mijn douchemat staan om vervolgens met zijn vieze pote door heel me huis te banjeren. Ik moest mezelf echt inhouden om er niet iets van te zeggen :mad:

net uitgerekend en tot de conclusie gekomen dat ik geen hcg heb voor week 11 tot 13. Weer 30 euro extra -_-'

Alsie op me peperdure vloerkleed was gaan staan haddie echt ruzie met mij gehad. :o

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

net uitgerekend en tot de conclusie gekomen dat ik geen hcg heb voor week 11 tot 13. Weer 30 euro extra -_-'

Jij gaat kuren terwijl je niet eens weet hoe je fatsoenelijk moet trainen/eten? Goodluck jeff:roflol:

hcg being all expensive and shit

Ik zit al dik twee uur in een telco waar ik nauwelijks wat van kan verstaan, maar men MOET EN ZAL me erbij hebben, ook al heb ik letterlijk sinds het aanloggen nog geen woord gesproken. FML, geef me mn vrijdag!

Terug
Naar boven