XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Al lange tijd met meisje a bevriend, via haar meisje b leren kennen, probeerde meisje b te versieren maar lukte niet, vervolgens begon meisje a opeens te flirten (ken al paar jaar dus dacht 110% friendzone) en vervolgens komt meisje b ook weer aan.

Zijn vriendinnen dus sowieso als ik met 2 door ga gaat poep de ventilator raken maar het is kiezen tussen epic lekker en beetje verlegen tussen redelijk lekker en geniale persoonlijkheid :o

K*t keuze :roflol: als ik voor a ga loop ik risico dat t toch friendzone is maar dat ze gewoon liep te kloten, ga ik voor b dan is persoonlijkheid minder maar wel mooier maar dan weet ik ook niet of er wat kan komen omdat ze eerder geen interesse had. En omdat ze vrienden zijn kun je niet bij beide kijken hoe het loopt.

Beide 18 :o

Al lange tijd met meisje a bevriend, via haar meisje b leren kennen, probeerde meisje b te versieren maar lukte niet, vervolgens begon meisje a opeens te flirten (ken al paar jaar dus dacht 110% friendzone) en vervolgens komt meisje b ook weer aan.

Zijn vriendinnen dus sowieso als ik met 2 door ga gaat poep de ventilator raken maar het is kiezen tussen epic lekker en beetje verlegen tussen redelijk lekker en geniale persoonlijkheid :o

K*t keuze :roflol: als ik voor a ga loop ik risico dat t toch friendzone is maar dat ze gewoon liep te kloten, ga ik voor b dan is persoonlijkheid minder maar wel mooier maar dan weet ik ook niet of er wat kan komen omdat ze eerder geen interesse had. En omdat ze vrienden zijn kun je niet bij beide kijken hoe het loopt.

Beide 18 :o
Negeren h**ren en bemachtig esthetica

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Meeste posts waren teruggezet door T, maar als je linkje geeft vul ik hem wel. Heb alleen de OP's opgeslagen, reacties die ik geleegd heb niet.
Ik zal vanavond eens kijken welke ik wou lezen. Thanks

Het is in principe volledig gericht op hypertrofie, maar bijgevolg ga je dan ook wat kracht winnen. Mijn eigen ervaring, in de paar weken dat ik serieus trainde, was dat ik ook kracht won.

hypertrofie is wel leuk enzo, maar je wil natuurlijk ook geen homo zijn die maar 75kg kan benchen:(

De gratis shakebekers bij B&F zijn niet meer op voorraad:(

Ook de roze niet?

Maar ik heb juist nog zo'n metalen balletje nodig???

Dan maar een roze, leuk als afwisseling!

Hahaha kei mooi joh!

bad shoulder workout :(

____

Maar ik heb juist nog zo'n metalen balletje nodig???

Dan maar een roze, leuk als afwisseling!
vorige week was ie er ff, heb er toevallig 1 weten te bemachtigen. best handig.

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

werd vandaag al gepest omdat ik roze drank in me shakebeker had op de sportschool:p

BEn je ook wel een fag ook hoor als je daar mee gaat lopen..

bad shoulder workout :(

____

vorige week was ie er ff, heb er toevallig 1 weten te bemachtigen. best handig.

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

werd vandaag al gepest omdat ik roze drank in me shakebeker had op de sportschool:p

Haha lekker boeiend :D niks van aantrekken :p
Welke roze drank dan :o ?

nm opgelost

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven