- Waardering
- 2.135
Zet je oude posts eens terug aub.Mag ik eerst even afstuderen lamlul? irl had je een paar stompen te pakken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet je oude posts eens terug aub.Mag ik eerst even afstuderen lamlul? irl had je een paar stompen te pakken.

Welke precies?

als ik voor a ga loop ik risico dat t toch friendzone is maar dat ze gewoon liep te kloten, ga ik voor b dan is persoonlijkheid minder maar wel mooier maar dan weet ik ook niet of er wat kan komen omdat ze eerder geen interesse had. En omdat ze vrienden zijn kun je niet bij beide kijken hoe het loopt.
Al de interessante topics? Of zijn ze op aanvraag beschikbaar via pm?
Meeste posts waren teruggezet door T, maar als je linkje geeft vul ik hem wel. Heb alleen de OP's opgeslagen, reacties die ik geleegd heb niet.Al de interessante topics? Of zijn ze op aanvraag beschikbaar via pm?
Negeren h**ren en bemachtig estheticaAl lange tijd met meisje a bevriend, via haar meisje b leren kennen, probeerde meisje b te versieren maar lukte niet, vervolgens begon meisje a opeens te flirten (ken al paar jaar dus dacht 110% friendzone) en vervolgens komt meisje b ook weer aan.
Zijn vriendinnen dus sowieso als ik met 2 door ga gaat poep de ventilator raken maar het is kiezen tussen epic lekker en beetje verlegen tussen redelijk lekker en geniale persoonlijkheid
K*t keuzeals ik voor a ga loop ik risico dat t toch friendzone is maar dat ze gewoon liep te kloten, ga ik voor b dan is persoonlijkheid minder maar wel mooier maar dan weet ik ook niet of er wat kan komen omdat ze eerder geen interesse had. En omdat ze vrienden zijn kun je niet bij beide kijken hoe het loopt.
Beide 18
Ik zal vanavond eens kijken welke ik wou lezen. ThanksMeeste posts waren teruggezet door T, maar als je linkje geeft vul ik hem wel. Heb alleen de OP's opgeslagen, reacties die ik geleegd heb niet.
Het is in principe volledig gericht op hypertrofie, maar bijgevolg ga je dan ook wat kracht winnen. Mijn eigen ervaring, in de paar weken dat ik serieus trainde, was dat ik ook kracht won.

De gratis shakebekers bij B&F zijn niet meer op voorraad![]()

vorige week was ie er ff, heb er toevallig 1 weten te bemachtigen. best handig.Maar ik heb juist nog zo'n metalen balletje nodig
Dan maar een roze, leuk als afwisseling!
werd vandaag al gepest omdat ik roze drank in me shakebeker had op de sportschool

bad shoulder workout
____
vorige week was ie er ff, heb er toevallig 1 weten te bemachtigen. best handig.
---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------
werd vandaag al gepest omdat ik roze drank in me shakebeker had op de sportschool![]()
niks van aantrekken 
?doe ik niet hoorHaha lekker boeiendniks van aantrekken
Welke roze drank dan?
, amino x 

ik ook niet tot 3maanden geleden