Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt mij zelfs een hele opgave en tevens lastig...

Jij heb weer hele anderen goede genetics

Dit ja, kom op Hoody voor 1x

Beter een ster in je telefoonscherm dan een telefoonscherm in je ster.
Maar serieus: mooi Klote. Gelukkig maar maandje wachten.
True, true.
Vorige keer dat m'n scherm kapot was, had ik een week geen telefoon tijdens de reparatie omdat er zo'n micro simkaart in zit en die past niet in oude telefoons..True, true.
En jep, maar had liever morgen al een nieuwe gehadVorige keer dat m'n scherm kapot was, had ik een week geen telefoon tijdens de reparatie omdat er zo'n micro simkaart in zit en die past niet in oude telefoons..

Gegokt op voetbal, alle ploegen juist (7v/8) totdat laatste match het vandaag verdoet door 2-3 te verliezen van een k*tploeg. Vorige week ook al ongeluk, ook alles juist tot madrid 2-2 gaat spelen tegen atletico........... betcenter y u do this to me
Ik ben mn mobiel eens maanden kwijt geweest omdat vodafone hem maar bleef opsturen omdat hij telkens gewoon weer kapot terugkwam.
tegenwoordig zijn er zelfs al nanosimkaarten trouwens![]()

Mijn oma zei altijd tegen me: ''Haastige spoed is zelden goed''.
Wacht nou eerst maar tot hij wat voller is![]()

QFT !Nee want jij zat op te scheppen over je 1 week beard genetics, dan verwacht ik ook pics van die 1 week baard en niet van maanden (jaren??) later wanneer het geen 1 week baardje meer is.
Daarnaast houd ik niet van wachten, kan me niet schelen wat je oma allemaal zei![]()
Hond heeft sportzak gevonden en één handschoen verdoet. Little b*ch
Hond heeft sportzak gevonden en één handschoen verdoet. Little b*ch
handschoen
hihihihihi wat schattig
heb je roze tasje die er bij past

Klaar met school. Vandaag starten met leren voor de tentamens over 2 weken. Nog nooit zo vroeg begonnen![]()