MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat lijkt mij zelfs een hele opgave en tevens lastig...

Beter een ster in je telefoonscherm dan een telefoonscherm in je ster.

Maar serieus: mooi Klote. Gelukkig maar maandje wachten.

:roflol: True, true.
En jep, maar had liever morgen al een nieuwe gehad :p Vorige keer dat m'n scherm kapot was, had ik een week geen telefoon tijdens de reparatie omdat er zo'n micro simkaart in zit en die past niet in oude telefoons..

Gegokt op voetbal, alle ploegen juist (7v/8) totdat laatste match het vandaag verdoet door 2-3 te verliezen van een k*tploeg. Vorige week ook al ongeluk, ook alles juist tot madrid 2-2 gaat spelen tegen atletico........... betcenter y u do this to me

:roflol: True, true.
En jep, maar had liever morgen al een nieuwe gehad :p Vorige keer dat m'n scherm kapot was, had ik een week geen telefoon tijdens de reparatie omdat er zo'n micro simkaart in zit en die past niet in oude telefoons..

Ik ben mn mobiel eens maanden kwijt geweest omdat vodafone hem maar bleef opsturen omdat hij telkens gewoon weer kapot terugkwam.

tegenwoordig zijn er zelfs al nanosimkaarten trouwens :suicide:

Gegokt op voetbal, alle ploegen juist (7v/8) totdat laatste match het vandaag verdoet door 2-3 te verliezen van een k*tploeg. Vorige week ook al ongeluk, ook alles juist tot madrid 2-2 gaat spelen tegen atletico........... betcenter y u do this to me

Whaha ik ken dit maar al te goed.. Ik ben min of meer gestopt met toto te zetten na de nederlaag tegen Denemarken (EK 2012). Had €20,- op Nederland gezet. Verliezen die tievushonden..

Ik vulde zo altijd zo in dat de kans dat je won miniem was. Maar wanneer je dan won je wel een paar bankjes kon bijschrijven. Blijft wel een verslavende aangelegenheid.

Ik ben mn mobiel eens maanden kwijt geweest omdat vodafone hem maar bleef opsturen omdat hij telkens gewoon weer kapot terugkwam.

tegenwoordig zijn er zelfs al nanosimkaarten trouwens :suicide:

Gezeur met telefoons altijd.. Beter gewoon de nokia 3310 herintroduceren

Mijn oma zei altijd tegen me: ''Haastige spoed is zelden goed''.
Wacht nou eerst maar tot hij wat voller is:o

Nee want jij zat op te scheppen over je 1 week beard genetics, dan verwacht ik ook pics van die 1 week baard en niet van maanden (jaren??) later wanneer het geen 1 week baardje meer is.

Daarnaast houd ik niet van wachten, kan me niet schelen wat je oma allemaal zei :o

Nee want jij zat op te scheppen over je 1 week beard genetics, dan verwacht ik ook pics van die 1 week baard en niet van maanden (jaren??) later wanneer het geen 1 week baardje meer is.

Daarnaast houd ik niet van wachten, kan me niet schelen wat je oma allemaal zei :o
QFT !
Moe maar scherp..

oma´s zijn ook maar oma´s..

Dat ik er net achter kom dat de backup van een virtuele productie omgeving van mijn bedrijf al een maand niet gelopen heeft :roflol:

Hond heeft sportzak gevonden en één handschoen verdoet. Little b*ch

Klaar met school. Vandaag starten met leren voor de tentamens over 2 weken. Nog nooit zo vroeg begonnen :o

Terug
Naar boven