Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

follow-up: wijf zit nu te smeken met "gevoelens" omdat ze dacht dat ik het fakete dat ik niet met haar "op date" wou, en ze enkel als hoertje voor de coïtus was als ik zin had.

Probleem: Ik fakete het niet maar zie haar ook enkel voor de coïtus en voor fun uitstapjes, wat ik ze paar weken geleden al zei en ik haar zo gezegd heb dat het was(dat ik enkel fun wou hebben en niks vast). Ik dacht dat dit duidelijk afgesproken was...

Woman halp? Wil gewoon rot op zeggen, wil niet als psychopaat overkomen want haar ene vriendin is ex andere potential future target(weet ze, heeft al "lachend" trio voorgesteld)...

Vaag blijven over je 'gevoelens' voor haar en zeggen dat je het leuk met haar hebt en zoiets niet zou faken. Probleem met deze situatie is dat als zij echt gevoelens voor je begint te krijgen een mogelijk trio er mss niet in zit aangezien ze jaloers/bezitterig zou kunnen worden.

Al lange tijd met meisje a bevriend, via haar meisje b leren kennen, probeerde meisje b te versieren maar lukte niet, vervolgens begon meisje a opeens te flirten (ken al paar jaar dus dacht 110% friendzone) en vervolgens komt meisje b ook weer aan.

Zijn vriendinnen dus sowieso als ik met 2 door ga gaat poep de ventilator raken maar het is kiezen tussen epic lekker en beetje verlegen tussen redelijk lekker en geniale persoonlijkheid :o

K*t keuze :roflol: als ik voor a ga loop ik risico dat t toch friendzone is maar dat ze gewoon liep te kloten, ga ik voor b dan is persoonlijkheid minder maar wel mooier maar dan weet ik ook niet of er wat kan komen omdat ze eerder geen interesse had. En omdat ze vrienden zijn kun je niet bij beide kijken hoe het loopt.

Beide 18 :o

p45Cnqn.jpg

Vaag blijven over je 'gevoelens' voor haar en zeggen dat je het leuk met haar hebt en zoiets niet zou faken. Probleem met deze situatie is dat als zij echt gevoelens voor je begint te krijgen een mogelijk trio er mss niet in zit aangezien ze jaloers/bezitterig zou kunnen worden.

Geen zin in dit soort spelletjes, gewoon gezegd dat ik goed duidelijk heb gemaakt van in het begin dat het enkel fun moest blijven en het dit niet meer is dus bye bye.

Geen zin in dit soort spelletjes, gewoon gezegd dat ik goed duidelijk heb gemaakt van in het begin dat het enkel fun moest blijven en het dit niet meer is dus bye bye.

Ok, ik gaf m'n antwoord op de veronderstelling dat je een **** buddy en mogelijk trio wou behouden. Als dat niet zo is, dan idd rot op.

Ster in telefoonscherm :'(
Eerste dag in nieuwe gym en ze hadden vage bankjes, en bij db press waarschijnlijk db op telefoon laten steunen.... Nu wachten tot de s5, dus nog een maand een telefoon met een verdoet scherm

Ster in telefoonscherm :'(
Eerste dag in nieuwe gym en ze hadden vage bankjes, en bij db press waarschijnlijk db op telefoon laten steunen.... Nu wachten tot de s5, dus nog een maand een telefoon met een verdoet scherm

Beter een ster in je telefoonscherm dan een telefoonscherm in je ster.

Maar serieus: mooi Klote. Gelukkig maar maandje wachten.

die voel wanneer geen gf

HAHA want dat doet ouw..
en kijkt verrekte moeilijk als de telefoon gaat HAHAH ik ga er even over heen :spaz:

Ja als je dan gebeld wordt zegt de ander: hallo? Je klinkt een beetje hol. Haha snap je hem? Hol.
Hahaaha hahaha ha.... Ha.. zucht

Nou, daar is dan weer geen reet aan.

Terug
Naar boven