insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
follow-up: wijf zit nu te smeken met "gevoelens" omdat ze dacht dat ik het fakete dat ik niet met haar "op date" wou, en ze enkel als hoertje voor de coïtus was als ik zin had.
Probleem: Ik fakete het niet maar zie haar ook enkel voor de coïtus en voor fun uitstapjes, wat ik ze paar weken geleden al zei en ik haar zo gezegd heb dat het was(dat ik enkel fun wou hebben en niks vast). Ik dacht dat dit duidelijk afgesproken was...
Woman halp? Wil gewoon rot op zeggen, wil niet als psychopaat overkomen want haar ene vriendin is ex andere potential future target(weet ze, heeft al "lachend" trio voorgesteld)...
Vaag blijven over je 'gevoelens' voor haar en zeggen dat je het leuk met haar hebt en zoiets niet zou faken. Probleem met deze situatie is dat als zij echt gevoelens voor je begint te krijgen een mogelijk trio er mss niet in zit aangezien ze jaloers/bezitterig zou kunnen worden.

als ik voor a ga loop ik risico dat t toch friendzone is maar dat ze gewoon liep te kloten, ga ik voor b dan is persoonlijkheid minder maar wel mooier maar dan weet ik ook niet of er wat kan komen omdat ze eerder geen interesse had. En omdat ze vrienden zijn kun je niet bij beide kijken hoe het loopt.