Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom prt n00b...
Omdat het bereik van m'n wifi daar niet komt en ik op de laptop naar m'n toeslagen moest kijken![]()
Ben net m'n IB aangifte aan het voltooien, moest nog de aftrekposten ed. invullen. Ik word potverdomme depressief van wat er uitrolt. Asap weer accountant regelen die z'n kosten maar weer terug verdienteen uur lang bellen met de belastingdienst terwijl ik op el balkon in de zon had kunnen zitten![]()

In de sportschool, net mn pwo naar binnen getikt, strak van de energie..
Sportschoenen vergeten oftewel niet trainen.
Ben maar gaan hardlopen toen ik thuis was daarna
Welke heb je dan?PWO aangeschaft en werkt voor geen meter. Merk er niks van. Beetje jammer weer.
Insane van b&f. Las wel goede verhalen over. En ik ben juist heel gevoelig voor zulke dingen.
Ja zal morgen eens dubbel doseren. Wie weet.
Insane van b&f. Las wel goede verhalen over. En ik ben juist heel gevoelig voor zulke dingen.
Thnx voor de tips!Anders op een nuchtere maag proberen, 2 uur ervoor niets eten dan
Nee hoeft niet, zo interessant ben je niet, wss net zo teleurstellend als mijn pwo.Zal ik je eens wat goede verhalen over mezelf vertellen?

Thnx voor de tips!
Nee hoeft niet, zo interessant ben je niet.