- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achteraf gezien? Obviously ik aangezien ik blijf leven. Zou ik vooraf kiezen voor route Y? Ja.

Dus als jij morgen door een vrachtwagen word aangereden, dan was het de verkeerde keuze om bv. naar college te gaan?![]()
Post-hoc een keuze (met een bepaalde kans) bestempelen als goed/slecht is idioot en slaat nergens op. Een 'goede' keuze is de keuze met de hoogste kans a priori. Anders valt er ook niet over te redeneren.Was om aan te tonen dat voordelige odds hebben en die niet uitspelen, de juiste keuze zou zijn achteraf gezien.
En idd, andere visie. Maar je kan niet ontkennen dat hij die hand de juiste keuze gemaakt heeft, hij heeft van je gewonnen ook al was het poker wise (vooraf gezien) de verkeerde keuze op basis van z'n lage odds.
Post-hoc een keuze (met een bepaalde kans) bestempelen als goed/slecht is idioot en slaat nergens op. Een 'goede' keuze is de keuze met de hoogste kans a priori. Anders valt er ook niet over te redeneren.
Vooraf gezien zou ik altijd de keuze nemen van 95%, m'n punt is, dat je niet kan zeggen dat die andere kerel verkeerd was die hand als je het resultaat ziet. Je kan zeggen dat ie veel geluk heeft gehad om z'n lage odds te hitten en dat hij in de meeste gevallen zal verliezen, deze hand wint ie. Dus goeie beslissing.(deze keer)
Misschien moet je de post die je quote eerst even lezen voordat je op de Reactie Verwerken knop klikt.
Poker is geen zuiver kansspel.Poker is een spel van odds, de op papier juiste beslissing op basis van % kan altijd verkeerd uitdraaien. Dan heb je op het moment van de beslissing 'juist' beslist omdat je jezelf de meeste kans geeft om te winnen. Maar je kan niet zeggen, als je verliest, dat de andere persoon de verkeerde keuze heeft gemaakt. Op basis van odds wel, op basis van het resultaat niet.
k den
odds goed kunnen berekenen en daarvan uitgaan om te callen/betten/raisen/folden gaat je naar verloop van tijd winst opleveren. Natuurlijk is er ook een behoorlijk significant deel (vooral irl) je tegenstander bespelen, nergens zeg ik dat het zuiver een spel is van odds alleen dat als je er weinig rekening mee houdt je hoogstwss weinig winst zult mee maken.2 machtige uren geslapen boksNet een paar uur kunnen slapen maar ben al weer klaar wakker. Sws dat ik me smiddags gaar ga voelen. Aan de andere kant heb ik gister bijna 14 u aan een stuk geslapen dus hopelijk is dit biologisch compensatiegedrag![]()
Nee de jouwe :S