- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Thnx voor de tips!
Nee hoeft niet, zo interessant ben je niet, wss net zo teleurstellend als mijn pwo.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx voor de tips!
Nee hoeft niet, zo interessant ben je niet, wss net zo teleurstellend als mijn pwo.
Insane van b&f. Las wel goede verhalen over. En ik ben juist heel gevoelig voor zulke dingen.
Ja zal morgen eens dubbel doseren. Wie weet.
sinds al die dmma etc. in de ban is gegaan zijn pwo's zwaar nutteloos. gewoon wat caffeine caps en je hebt hetzelfde effect. kost 6 euro en kan je zowat een half jaar mee vooruit.
Insane is wel 1 van de weinige pwo's zonder crash en waarbij je nog redelijk kan slapen.
Voor de rest viel het wat tegen.
Nou dat is het punt. Ik merkte er niks van maar lag vervolgens wel wakker. Daar naast moet ik echt om de 10 min plassen door dat spul.

Probeer dat anders 
Ja. Heb vandaag om 5 uur genomen en had voor het laatst rond 2 uur gegeten. Wilde nml eerst niet gaan sporten.
Theoretisch heb je gelijk, alleen in de praktijk is de ene maag na 1 uur leeg en de andere na 6 uur
Ik ken iemand die Nr.1 + Jack3d micro gebruikt voor zijn training, hij merkt echt wel watProbeer dat anders
![]()

Hangt idd van je stofwisseling af, maar ook van de grootte van je meal.
Al lijkt 1 uur mij wel sterk, tenzij je iets kleins eet.
---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------
Je snapt mijn grap niet.
''Baard''![]()

sinds al die dmma etc. in de ban is gegaan zijn pwo's zwaar nutteloos. gewoon wat caffeine caps en je hebt hetzelfde effect. kost 6 euro en kan je zowat een half jaar mee vooruit.
Zucht. Jij en baarden, ga er maar eerst 1 kweken voor dat je woordgrappen met baarden maakt![]()
Zucht. Jij en baarden, ga er maar eerst 1 kweken voor dat je woordgrappen met baarden maakt![]()

Vind je zo'n baardje niet overmeesterend?Ow, ik heb inmiddels al een anderhalve week baardje.
Maar door mijn genetics lijkt die natuurlijk voller![]()
hele dag verslag schrijven uitgesteld en nu moet ik een verslag schrijven![]()
Wil age of empires kopen op steam
Probeer oud account te zoeken
Is steam down
K*t![]()