AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Insane van b&f. Las wel goede verhalen over. En ik ben juist heel gevoelig voor zulke dingen.

Ja zal morgen eens dubbel doseren. Wie weet.

Insane is wel 1 van de weinige pwo's zonder crash en waarbij je nog redelijk kan slapen.
Voor de rest viel het wat tegen.

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

sinds al die dmma etc. in de ban is gegaan zijn pwo's zwaar nutteloos. gewoon wat caffeine caps en je hebt hetzelfde effect. kost 6 euro en kan je zowat een half jaar mee vooruit.

dmma los kopen en mixen met een bestaande pwo.
werkt srs goed.

Insane is wel 1 van de weinige pwo's zonder crash en waarbij je nog redelijk kan slapen.
Voor de rest viel het wat tegen.

Nou dat is het punt. Ik merkte er niks van maar lag vervolgens wel wakker. Daar naast moet ik echt om de 10 min plassen door dat spul.

Lege maag = 2-3 uur na je maaltijd.

Theoretisch heb je gelijk, alleen in de praktijk is de ene maag na 1 uur leeg en de andere na 6 uur :o

Ik ken iemand die Nr.1 + Jack3d micro gebruikt voor zijn training, hij merkt echt wel wat :D Probeer dat anders :engel:

Theoretisch heb je gelijk, alleen in de praktijk is de ene maag na 1 uur leeg en de andere na 6 uur :o

Ik ken iemand die Nr.1 + Jack3d micro gebruikt voor zijn training, hij merkt echt wel wat :D Probeer dat anders :engel:

Hangt idd van je stofwisseling af, maar ook van de grootte van je meal.
Al lijkt 1 uur mij wel sterk, tenzij je iets kleins eet.

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Je snapt mijn grap niet.

''Baard'':o

Hangt idd van je stofwisseling af, maar ook van de grootte van je meal.
Al lijkt 1 uur mij wel sterk, tenzij je iets kleins eet.

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Je snapt mijn grap niet.

''Baard'':o

Zucht. Jij en baarden, ga er maar eerst 1 kweken voor dat je woordgrappen met baarden maakt ;)

sinds al die dmma etc. in de ban is gegaan zijn pwo's zwaar nutteloos. gewoon wat caffeine caps en je hebt hetzelfde effect. kost 6 euro en kan je zowat een half jaar mee vooruit.

ja daarom heb ik weer pre workout met dmaa

atnbb

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Zucht. Jij en baarden, ga er maar eerst 1 kweken voor dat je woordgrappen met baarden maakt ;)

dit

Wil age of empires kopen op steam

Probeer oud account te zoeken

Is steam down

K*t :sad:

Vind je zo'n baardje niet overmeesterend?

Ja, zo overmeesterend zelfs dat mij dit was overkomen vandaag:

Kom net bij mijn vriendin thuis, die hadden visite.
Er was een jongetje van 3 bij en die was heel verlegen.
Was ik in de keuken, hoor ik: "Mama, ik vind die meneer eng.."
Moeder: "Waarom dan?"
Kind: "Die meneer heeft een baard, is die meneer een boef uit Curaçao?"

hele dag verslag schrijven uitgesteld en nu moet ik een verslag schrijven:fuu:

Terug
Naar boven