Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T mobile schreef eerst af op de 22e en nu op de 14e
Youwottmobile
beter als tele2, die gooien gewoon opeens 50% extra op de factuur zonder rede
vraag me wel af waarom ze dit doenWekker vergeten aan te zetten en een veel te realistische droom van een explosie![]()
Proof met spoon pic!
Denk je werkelijk dat ik in mijn nuchtere, natuurlijke staat, vogelpoep op mijn laptop laat zitten om eerst op een forum te posten dat een vogel op mijn laptop heeft gepoept?
Denk je werkelijk dat ik in mijn nuchtere, natuurlijke staat, vogelpoep op mijn laptop laat zitten om eerst op een forum te posten dat een vogel op mijn laptop heeft gepoept?

Met de lepel die je ervoor gebruikt kan je de vogelpoep erna opruimen. Of ga je nu zeggen dat je met je hand en een velletje keukenrol vogel poep aanraakt?

Met de lepel die je ervoor gebruikt kan je de vogelpoep erna opruimen. Of ga je nu zeggen dat je met je hand en een velletje keukenrol vogel poep aanraakt?
Natuurlijk niet. Ik heb hem weggegooid en een nieuwe gekocht. Ben toch geen pauper.Met de lepel die je ervoor gebruikt kan je de vogelpoep erna opruimen. Of ga je nu zeggen dat je met je hand en een velletje keukenrol vogel poep aanraakt?