XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vieze waal die gij zijt

Zo hoort het! Toch money zat

Inb4 yYzyz die discussie begint over dat getxxl als nieuwe een macbook moet aanschaffen

Zelfs vogels hebben hekel aan Microsoft :trollface:

Umad

---------- Post added at 15:01 ---------- Previous post was at 15:00 ----------

Uiteraard, ik wil niks kunnen met mijn laptop en teveel geld ervoor uitgeven.

:roflol:

Ik kan er ook Windows op zetten

Eigenlijk wel triest dat Windows op Mac beter ondersteund wordt door Apple dan andere bedrijven doen terwijl ze oem Windows leveren

Umad

---------- Post added at 15:01 ---------- Previous post was at 15:00 ----------

:roflol:

Ik kan er ook Windows op zetten

Eigenlijk wel triest dat Windows op Mac beter ondersteund wordt door Apple dan andere bedrijven doen terwijl ze oem Windows leveren
Is wel begrijpelijk hoor. Apple gebruikers zijn doorgaans computer leken die de behoefte hebben aan een machine die maar een weg naar Rome toelaat, i.t.t. bijv. reguliere Windows gebruikers die daar liever zelf over beslissen. De eerste groep gebruikers heeft derhalve wat meer ondersteuning nodig zodra ze Windows op een Apple fl*kkeren.

PS de meeste Macs zijn al wit van de vogelpoep.

Bij de Kiosk zijn de gevulde koeken en mountain dew niet meer in de aanbieding:mad::mad::mad:

Is wel begrijpelijk hoor. Apple gebruikers zijn doorgaans computer leken die de behoefte hebben aan een machine die maar een weg naar Rome toelaat, i.t.t. bijv. reguliere Windows gebruikers die daar liever zelf over beslissen. De eerste groep gebruikers heeft derhalve wat meer ondersteuning nodig zodra ze Windows op een Apple fl*kkeren.

PS de meeste Macs zijn al wit van de vogelpoep.

Als t maar werkt :p

En t ziet er beter uit dan de gemiddelde moederboard in Tupperware computer

Ps. Macs zijn aluminium kleurig niet wit :o

Bij de Kiosk zijn de gevulde koeken en mountain dew niet meer in de aanbieding:mad::mad::mad:
Misschien heeft deze boef uit Curacao wat advies voor je om het gratis mee te kunnen nemen:
media_xll_2151104.jpg

Godver, morgen toch werken :mad:

Dat 1 of andere rechter commissaris verzoek tot extern onderzoek mbt gegevens gevonden door politie heeft afgewezen.

Snap niet dat 1 of andere computer leek daar over kan oordelen.

Advocaat heeft gelijk verzocht om een expert aangewezen te krijgen om beroep te maken op het afwijzen van het aanwijzen van een expert :roflol:

Dat 1 of andere rechter commissaris verzoek tot extern onderzoek mbt gegevens gevonden door politie heeft afgewezen.

Snap niet dat 1 of andere computer leek daar over kan oordelen.

Advocaat heeft gelijk verzocht om een expert aangewezen te krijgen om beroep te maken op het afwijzen van het aanwijzen van een expert :roflol:
Hoeveel heeft die advocaat jou nou al gekost :roflol:

Denk dat ik flink mee betaald heb aan zijn nieuwe 335d :roflol:

Volgens mij valt het op zich nog wel mee, dacht dat het toen ik net vrij gelaten was ongeveer 10.000 euro was.

moet jij eig van je justitie assistent op DBB zitten zodat je verder geen brokken maakt fzo?

Terug
Naar boven