- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik liep langs blonde lkkr chick met oortjes in die op de crosstrainer zat. Ik was bijna buiten. dus ik liep voor haar langs schreeuwt ze opeens HAJJUH. Ik kijk totaal in shock haar aan en loop door als true natural alpha.Deze snap ik niet: Liep helemaal bezweet de gym uit, ik loop netjes rechts, zie ik een chick rond mijn leeftijd aanlopen links, ziet ze mij, gaat ze expres naar rechts lopen op mijn pad dus, op het laatst wijk ik nog net uit
Wat was hier aan de hand, lijkt mij niet dat ze tegen een bezweet lichaam aan wou lopen![]()
als ze lekker was dan was ik gestopt en een gesprek begonnen (dat was immers het meest waarschijnlijke waar ze op uit was)
als ze niet lekker was dan had ik haar inderdaad gewoon omver gelopen, maakt me geen **** uit al is ze paars![]()
Deze snap ik niet: Liep helemaal bezweet de gym uit, ik loop netjes rechts, zie ik een chick rond mijn leeftijd aanlopen links, ziet ze mij, gaat ze expres naar rechts lopen op mijn pad dus, op het laatst wijk ik nog net uit
Wat was hier aan de hand, lijkt mij niet dat ze tegen een bezweet lichaam aan wou lopen![]()

Foutief, herinner mij genoeg posts waarbij jij vrouwen niet aan durfde te spreken en kwam je met excuses als ''ligt aan het weer''![]()
Ik snap de grap en ik vind hem niet grappig.

Deze snap ik niet: Liep helemaal bezweet de gym uit, ik loop netjes rechts, zie ik een chick rond mijn leeftijd aanlopen links, ziet ze mij, gaat ze expres naar rechts lopen op mijn pad dus, op het laatst wijk ik nog net uit
Ze wou bewijzen dat zij het dominante alpha mannetje is van jullie 2 door jou aan de andere kant te laten lopen.
Beter bewijs je de volgende x het tegendeel en zeik je haar onder.
Hoody ik geloofde je eerst niet echt totdat ik dit filmpje tegen kwam van een true naturel die 20x140 doet. 160 en 170 scheelt niet veel ervan dus het kan goed zijn dat jij de waarheid spreekt
vanaf 5:00 in onderstaand filmpje (rechts onderin kan je eventueel ondertiteling aanzetten
http://www.youtube.com/watch?v=VK2X3NSF14U

Vlees bestellen de hele tijd zitten uit te stellen en nu ben ik te laat![]()

Als je t besteld had in plaats van naar dit topic te zoeken en dat te bestellen..![]()

Hoody ik geloofde je eerst niet echt totdat ik dit filmpje tegen kwam van een true naturel die 20x140 doet. 160 en 170 scheelt niet veel ervan dus het kan goed zijn dat jij de waarheid spreekt
vanaf 5:00 in onderstaand filmpje (rechts onderin kan je eventueel ondertiteling aanzetten
http://www.youtube.com/watch?v=VK2X3NSF14U