MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gelijk op dr bek meppe. Laat niet met je sollen man.

Jij was gewoon nonchalant tegen haar aangelopen?

als ze lekker was dan was ik gestopt en een gesprek begonnen (dat was immers het meest waarschijnlijke waar ze op uit was), als ze niet lekker was dan had ik haar inderdaad gewoon omver gelopen, maakt me geen **** uit al is ze paars;)

Deze snap ik niet: Liep helemaal bezweet de gym uit, ik loop netjes rechts, zie ik een chick rond mijn leeftijd aanlopen links, ziet ze mij, gaat ze expres naar rechts lopen op mijn pad dus, op het laatst wijk ik nog net uit:o

Wat was hier aan de hand, lijkt mij niet dat ze tegen een bezweet lichaam aan wou lopen:scratch:
Ik liep langs blonde lkkr chick met oortjes in die op de crosstrainer zat. Ik was bijna buiten. dus ik liep voor haar langs schreeuwt ze opeens HAJJUH. Ik kijk totaal in shock haar aan en loop door als true natural alpha.

als ze lekker was dan was ik gestopt en een gesprek begonnen (dat was immers het meest waarschijnlijke waar ze op uit was)

Foutief, herinner mij genoeg posts waarbij jij vrouwen niet aan durfde te spreken en kwam je met excuses als ''ligt aan het weer'':rolleyes:

als ze niet lekker was dan had ik haar inderdaad gewoon omver gelopen, maakt me geen **** uit al is ze paars;)

Ik snap de grap en ik vind hem niet grappig.

Deze snap ik niet: Liep helemaal bezweet de gym uit, ik loop netjes rechts, zie ik een chick rond mijn leeftijd aanlopen links, ziet ze mij, gaat ze expres naar rechts lopen op mijn pad dus, op het laatst wijk ik nog net uit:o

Wat was hier aan de hand, lijkt mij niet dat ze tegen een bezweet lichaam aan wou lopen:scratch:

Moet dat niet in het tren ervaringen topic? :scratch:

Schijnt een effect te zijn van hard trennen, she wants the d..

ze wil knuffelen

En jij gaat uit de weg voor haar? Haha beta

Karma is weer op :(

Ze wou bewijzen dat zij het dominante alpha mannetje is van jullie 2 door jou aan de andere kant te laten lopen.
Beter bewijs je de volgende x het tegendeel en zeik je haar onder.

Ik hoef mij niet te bewijzen.

Vandaar dat er geen filmpje van je squat is?

Hoody ik geloofde je eerst niet echt totdat ik dit filmpje tegen kwam van een true naturel die 20x140 doet. 160 en 170 scheelt niet veel ervan dus het kan goed zijn dat jij de waarheid spreekt

vanaf 5:00 in onderstaand filmpje (rechts onderin kan je eventueel ondertiteling aanzetten

http://www.youtube.com/watch?v=VK2X3NSF14U

Vlees bestellen de hele tijd zitten uit te stellen en nu ben ik te laat:fuu:

Hoody ik geloofde je eerst niet echt totdat ik dit filmpje tegen kwam van een true naturel die 20x140 doet. 160 en 170 scheelt niet veel ervan dus het kan goed zijn dat jij de waarheid spreekt

vanaf 5:00 in onderstaand filmpje (rechts onderin kan je eventueel ondertiteling aanzetten

http://www.youtube.com/watch?v=VK2X3NSF14U

Hij zakt niet diep genoeg, en bij 20 reppers is 20kg nogal een verschil. Ik geloof het pas als ik het zie zoals bij zoveel dingen.

Hij ziet er wel aardig normaal uit toch?

Terug
Naar boven