AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Deze snap ik niet: Liep helemaal bezweet de gym uit, ik loop netjes rechts, zie ik een chick rond mijn leeftijd aanlopen links, ziet ze mij, gaat ze expres naar rechts lopen op mijn pad dus, op het laatst wijk ik nog net uit:o

Wat was hier aan de hand, lijkt mij niet dat ze tegen een bezweet lichaam aan wou lopen:scratch:

Ze heeft je dus ge-out alpha'd.

Hoody ik geloofde je eerst niet echt totdat ik dit filmpje tegen kwam van een true naturel die 20x140 doet. 160 en 170 scheelt niet veel ervan dus het kan goed zijn dat jij de waarheid spreekt

Zoals Ivo al zei, verschil tussen 20x140kg en 20x150kg is al immens. Om maar te zwijgen van 160 en 170kg...

Op zich is het goed mogelijk dat hij 20x150kg gesquat heeft is perfect haalbaar natty, maar zonder bewijs kan iedereen dit.

Zelf heb ik 15x150kg gedaan en 20x140kg moet ook wel lukken.

ja ik heb ook al 5x160 gedaan, 20x140 moet ook wel lukken

Ik heb wel es 160x20 gedaan, dan moet 20x160 ook geen probleem zijn lijkt me.

Zoals Ivo al zei, verschil tussen 20x140kg en 20x150kg is al immens. Om maar te zwijgen van 160 en 170kg...

Op zich is het goed mogelijk dat hij 20x150kg gesquat heeft is perfect haalbaar natty, maar zonder bewijs kan iedereen dit.

Zelf heb ik 15x150kg gedaan en 20x140kg moet ook wel lukken.

Zit inmiddels op 20x 160 hé

en 15x 150 is nice maar jij doet dat op tren :(

:roflol: dat mensen hier nog op happen

Its+a+hap+hap+happy+day.jpg

voor de 3e dag op rij snot verkouden maakt me dag behoorlijk zuur

Verstandskies probeert zich weer een weg banen door mijn tandvlees....wordt weer lastig kauwen en een zeurende pijn.

Psychopaat die 27 puppy's in de fik wil steken? Ziek. En vervolgens wordt er op het nieuws gezegd dat ze nu in het asiel zitten, en de helft normaal wordt afgemaakt? ??? Ik heb nog nooit meegemaakt dat er een pup (of sowieso een gezond dier) in ons asiel werd afgemaakt? Beetje jammer weer

Sowieso 'afgemaakt'. Dat hele woord doet me altijd denken aan de grap met dat domme blondje

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

Verstandskies probeert zich weer een weg banen door mijn tandvlees....wordt weer lastig kauwen en een zeurende pijn.
Beter zo dan dat i schuin groeit en in je wang prikt?

Psychopaat die 27 puppy's in de fik wil steken? Ziek. En vervolgens wordt er op het nieuws gezegd dat ze nu in het asiel zitten, en de helft normaal wordt afgemaakt? ??? Ik heb nog nooit meegemaakt dat er een pup (of sowieso een gezond dier) in ons asiel werd afgemaakt? Beetje jammer weer

Sowieso 'afgemaakt'. Dat hele woord doet me altijd denken aan de grap met dat domme blondje

Hoezo proberen ze die beestjes niet eerst bijvoorbeeld ´gratis´ weg te geven ???

Hoezo proberen ze die beestjes niet eerst bijvoorbeeld ´gratis´ weg te geven ???
Geen idee joh

Dom blondje ziet op de markt een puppy, dus die koopt ze. Eenmaal thuisgekomen ziet ze dat het diertje een oog mist, 3 poten heeft, en een halve staart heeft. Dus ze gaat naar de dierenarts.
De beste man onderzoekt het diertje, en zucht een keer. Tjah, zegt hij; ik vrees dat er maar 1 ding op zit. Zal ik hem maar afmaken? Zwijgend laat het domme blondje weten dat ze het ermee eens is.

Na een weekje gaat ze weer naar de dierenarts: 'Is mijn hondje al af?'

Terug
Naar boven