XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Psychopaat die 27 puppy's in de fik wil steken? Ziek. En vervolgens wordt er op het nieuws gezegd dat ze nu in het asiel zitten, en de helft normaal wordt afgemaakt? ??? Ik heb nog nooit meegemaakt dat er een pup (of sowieso een gezond dier) in ons asiel werd afgemaakt? Beetje jammer weer

Sowieso 'afgemaakt'. Dat hele woord doet me altijd denken aan de grap met dat domme blondje

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

Beter zo dan dat i schuin groeit en in je wang prikt?

Pups raak je sowieso makkelijk kwijt, waarom zouden die afgemaakt worden?

Geen idee joh

Dom blondje ziet op de markt een puppy, dus die koopt ze. Eenmaal thuisgekomen ziet ze dat het diertje een oog mist, 3 poten heeft, en een halve staart heeft. Dus ze gaat naar de dierenarts.
De beste man onderzoekt het diertje, en zucht een keer. Tjah, zegt hij; ik vrees dat er maar 1 ding op zit. Zal ik hem maar afmaken? Zwijgend laat het domme blondje weten dat ze het ermee eens is.

Na een weekje gaat ze weer naar de dierenarts: 'Is mijn hondje al af?'
:roflol: Heb hier veel te hard om moeten lachen! :o

Geen idee joh

Dom blondje ziet op de markt een puppy, dus die koopt ze. Eenmaal thuisgekomen ziet ze dat het diertje een oog mist, 3 poten heeft, en een halve staart heeft. Dus ze gaat naar de dierenarts.
De beste man onderzoekt het diertje, en zucht een keer. Tjah, zegt hij; ik vrees dat er maar 1 ding op zit. Zal ik hem maar afmaken? Zwijgend laat het domme blondje weten dat ze het ermee eens is.

Na een weekje gaat ze weer naar de dierenarts: 'Is mijn hondje al af?'

:roflol:

Ex die weer beetje slijmerig komt doen dat ze me nog steeds leuk vind :roflol:

Had geen zin om mee af te spreken maar bleef maar door zeuren dus haar haar zin gegeven en 1x met haar af gesproken en hoopte dat ze daarna wel op zou geven. Blijft ze maar door zeiken :fuu:

Vrouwen..

Had geen zin om mee af te spreken maar bleef maar door zeuren dus haar haar zin gegeven en 1x met haar af gesproken en hoopte dat ze daarna wel op zou geven. Blijft ze maar door zeiken :fuu:

Vrouwen..

laat haar keer je dbb postgeschiedenis zien :)

Vrouwen..
Afspreken met een wijf dat je leuk vindt in de hoop dat ze je minder leuk gaat vinden

I Xyzyx I logic.

Laat haar Angelus zien, is ze ook zo weg

Afspreken met een wijf dat je leuk vindt in de hoop dat ze je minder leuk gaat vinden

I Xyzyx I logic.

:o Ze zei dat ze op zou houden als ik haar 1 kans gaf

Maar blijkbaar was het mogen duwen van t winkelwagentje bij de sligro niet een kans :roflol:

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Verhuist ze gelijk naar belgie bedoel je? :shrug:

Vrouwen..

en je kan er niet gewoon neggen of fatsoenlijk uitleggen dat je er niks mee wil?

ik snap m niet, bedoel je hier een foto, mijn postgeschiedenis, mijn dbbprofiel, of dat ik irl kom opdagen? in alle gevallen: hoe reflecteert dat negatief naar xyzyx toe? omdat hij toevallig op een bodydildo forum zit waar ik ook op zit?:scratch:

ik snap m niet, bedoel je hier een foto, mijn postgeschiedenis, mijn dbbprofiel, of dat ik irl kom opdagen? in alle gevallen: hoe reflecteert dat negatief naar xyzyx toe? omdat hij toevallig op een bodydildo forum zit waar ik ook op zit?:scratch:
Weightboy heeft teveel gemixte krijgskraftige kunst klappen op zijn kop gehad.

en je kan er niet gewoon neggen of fatsoenlijk uitleggen dat je er niks mee wil?

:roflol: Ik probeer haar te neggen maar ze blijft maar doorlullen en ik kan me ook niet als een kl***zak tegen haar gedragen omdat ik een vriendin van haar probeer te regelen :o

Angelus is zo buff en lekker dat ze gelijk met hem mee gaat naar dat apenland :D

:roflol: Ik probeer haar te neggen maar ze blijft maar doorlullen en ik kan me ook niet als een kl***zak tegen haar gedragen omdat ik een vriendin van haar probeer te regelen :o

"we kunnen vrienden zijn, maar we zijn ex-en voor een reden, ik zie het niet zitten om opnieuw een relatie met je te beginnen, sorry"

is het nu echt zo moeilijk?:eyes:

Terug
Naar boven