- Waardering
- 2.135
Soms wel ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms wel ja

Wong Loi Sing, getooid met een Afrikaanse hoofddoek, vroeg vrijdagavond aan een gastvrouw of ze mocht plaatsnemen aan een tafel die vrijkwam. 'Nee', was het antwoord. 'Nadat ik vroeg waarom, zei ze na wat geaarzel: 'Ga maar zitten' en wuifde naar het tafeltje. Nadat ik verder werd genegeerd besloot ik weg te gaan. Daarbij kruiste ik het pad van de eerste gastvrouw. Ze botste tegen me aan en liep door. Ik zei dat ik het niet netjes vond om het naar een fysiek niveau te tillen, waarop ze antwoordde dat ík niet opschoof. Ze zwaaide met haar vinger in mijn gezicht en riep: 'Ik ben klaar met jou'.''

actuarly is gewone crush nu ik er over nadenk.
Binnenkort date regelen en zorgen dat ze haar vriendje van +5 jaar vergeet 
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterd...ffeerd-door-discriminerende-serveerster.dhtml
Ik irriteer me echt zo vreselijk aan mensen die in een situatie komen waarin niks racistisch gebeurd (althans, niet zeker is of het te maken heeft met racisme/discriminatie) en gelijk gaan lopen janken dat het racisme is..kom op, misschien vindt ze je wel een vreselijke k*t actrice
Mogen vrouwen die onvriendelijk worden behandeld dan ook een klacht indienen over discriminatie? En mannen dan ook? Bullshit![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterd...ffeerd-door-discriminerende-serveerster.dhtml
Ik irriteer me echt zo vreselijk aan mensen die in een situatie komen waarin niks racistisch gebeurd (althans, niet zeker is of het te maken heeft met racisme/discriminatie) en gelijk gaan lopen janken dat het racisme is..kom op, misschien vindt ze je wel een vreselijke k*t actrice
Mogen vrouwen die onvriendelijk worden behandeld dan ook een klacht indienen over discriminatie? En mannen dan ook? Bullshit![]()
Ach ik discrimineer n*gers ook hoor
En homo's
Zou ze beide nooit aan mn pik laten likken
haha volgende week eens samen trainen. beetje spotten bij het squatten en deadliften en een paar hip thrusts. Ben echte pua het wordenactuarly is gewone crush nu ik er over nadenk.Binnenkort date regelen en zorgen dat ze haar vriendje van +5 jaar vergeet
![]()
Als zoiets je dag verpest, gooi dan je voedingsschema om of stel je niet zo aan.
Faya, ik 420 ofzo.
Wat at je dan?Huilie huilie, mijn PR staat op anderhalve maand 0 carbs.
Bulking. Nja gaat best goed al 3 maanden lang. Volgende week mooi te cut.
Huilie huilie, mijn PR staat op anderhalve maand 0 carbs.