XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gewoon sommigen mensen.......

Afgelopen nacht 1 of 2 uurtjes geslapen.

Kom er net achter dat 1 van mijn collega's en ik, als enige ons loon hebben ontvangen. Ik wist dat de Dierenbescherming al langer bezig was om ons (een dierenasiel die als allersnelste asiel van Nederland de dieren herplaatst) kapot te maken, maar dat ze het nu op deze manier gaan doen? ???

Als kers op de taart kom ik dit bericht ook nog eens tegen, wat ook de invloed van de Dierenbescherming is: http://www.gelderlander.nl/regio/achterhoek/dierenasiel-in-winterswijk-sluit-voorgoed-1.4271438

Jaaaa, heerlijk dagje weer :heart:

Kom er net achter dat 1 van mijn collega's en ik, als enige ons loon hebben ontvangen. Ik wist dat de Dierenbescherming al langer bezig was om ons (een dierenasiel die als allersnelste asiel van Nederland de dieren herplaatst) kapot te maken, maar dat ze het nu op deze manier gaan doen? ???

Als kers op de taart kom ik dit bericht ook nog eens tegen, wat ook de invloed van de Dierenbescherming is: http://www.gelderlander.nl/regio/achterhoek/dierenasiel-in-winterswijk-sluit-voorgoed-1.4271438

Jaaaa, heerlijk dagje weer :heart:
Geweldig!!!

Denk ik net ff lekker onder de zonnebank te gaan, blijkt de ****ing airco kapot te zijn :mad:
20 min 1100 :roflol:

Had bakjes met zuurkool in koelkast staan, al die klote zooi fijn gesneden en worst in stukjes, dik lang mee bezig geweest..

Kom ik beneden zit mijn ma zo'n bakje leeg te vreten.

:fuu:

Had bakjes met zuurkool in koelkast staan, al die klote zooi fijn gesneden en worst in stukjes, dik lang mee bezig geweest..

Dat doet jouw familie wel vaker he. Is blijkbaar een familietrekje. Wat dacht je van een eigen koelkast ;)

Dat doet jouw familie wel vaker he. Is blijkbaar een familietrekje. Wat dacht je van een eigen koelkast ;)

Ja dan zouden ze het er alsnog uit pakken :o

Ze vinden gewoon dat ze er recht op hebben, als ik er over ga miepen krijg ik t geld altijd wel terug maar ik kan geen uurtarief rekenen voor alle tijd :o .

Geluk bij een ongeluk is wel dat ik 8 bakjes gemaakt had omdat ik morgen moest koken voor pa alleen ik heb morgen geen tijd om te koken. Leg wel een briefje neer dat ma zijn eten opgegeten heeft :roflol:

Pff een miljonair die zuurkool eet.

Pff.

Dat ik niet kan slapen. Echt zwaar ****ed up.

had in het weekend een chick gezien waar ik in het 3de middelbaar een crush op had en was beginnen denken aan 1 vd meest beta momenten uit mn leven die ik dat jaar met haar beleefd had. Was gebeurt tijdens een les fysica, terwijl ik naast haar zat, maar ik lig nu al bijna 3 uur wakker met uit te zoeken hoe het uberhaubt mogelijk was dat ik naast haar zat.
Leslokaal bestond uit 3 rijen van telkens 2 banken en we moesten zitten op alfabetische volgorde. Afgaande van wie er op dat moment in mijn klas zat krijg ik de verdeling (eerste letters vd achternamen vd personen):
Bol+Boo | Cl+DeckersA | DeckersT+Ge
Gi+Go    | Ja+Sc        | Vr+We

en in de herinnering die ik heb van het extreme beta moment zat ik (Go) op haar plaats (Ja) en zij zat op plaats (Sc), houdt totaal geen steek:fuu:
houdt zelfs geen steek als de reden is dat Sc bv een dagje ziek was en ik daarom langs haar ging zitten (we waren best goede vrienden), want waarom ben ik dan op haar plaats gaan zitten en zij op die van Sc ipv dat ik gewoon op de plaats van Sc ging zitten:scratch:

cliffs: kan niet slapen omdat ik een ****ing autist ben:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap 't niet, ik lees altijd dat jij iets van 1.5 mil op de bank hebt staan. Je bent 24. Wtf doe je nog thuis? Zelfs al wonen je ouders in een ****ing kast van een huis zou ik in dat geval toch niet thuis willen wonen. Voor het gemak kun je niet zeggen wat je moet je eigen eten maken en dat wordt vervolgens opgegeten door een ander..

Ik snap 't niet, ik lees altijd dat jij iets van 1.5 mil op de bank hebt staan. Je bent 24. Wtf doe je nog thuis? Zelfs al wonen je ouders in een ****ing kast van een huis zou ik in dat geval toch niet thuis willen wonen. Voor het gemak kun je niet zeggen wat je moet je eigen eten maken en dat wordt vervolgens opgegeten door een ander..

Kleren worden gewassen
Alles wordt schoon gehouden
Enz.

En mijn ouders zijn bijna nooit thuis

Daarnaast heb ik geen vast inkomen om dingen die ik koop te onderhouden.

En weet ik nog niet precies wat en waar ik wil gaan studeren dus nu uit huis gaan en eigen huis kopen is geld vernken

Tentamen bestuursrecht :(, dits te vroeg menn. 4 uur slaap, daar gaan me sweet gainzz

Terug
Naar boven