Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gezien dat die mensen zelfs kritiek durven hebben op jouw reviews. Een ware schande is het!
Ik heb gezien dat die mensen zelfs kritiek durven hebben op jouw reviews. Een ware schande is het!

Geweldig!!!Kom er net achter dat 1 van mijn collega's en ik, als enige ons loon hebben ontvangen. Ik wist dat de Dierenbescherming al langer bezig was om ons (een dierenasiel die als allersnelste asiel van Nederland de dieren herplaatst) kapot te maken, maar dat ze het nu op deze manier gaan doen?
Als kers op de taart kom ik dit bericht ook nog eens tegen, wat ook de invloed van de Dierenbescherming is: http://www.gelderlander.nl/regio/achterhoek/dierenasiel-in-winterswijk-sluit-voorgoed-1.4271438
Jaaaa, heerlijk dagje weer![]()
Dat doet jouw familie wel vaker he. Is blijkbaar een familietrekje. Wat dacht je van een eigen koelkastHad bakjes met zuurkool in koelkast staan, al die klote zooi fijn gesneden en worst in stukjes, dik lang mee bezig geweest..
Kom ik beneden zit mijn ma zo'n bakje leeg te vreten.
![]()

Dat doet jouw familie wel vaker he. Is blijkbaar een familietrekje. Wat dacht je van een eigen koelkast![]()

.
biefstuk steeds ging vervelen, maak nu gewoon voor elke week wat anders

Had bakjes met zuurkool in koelkast staan, al die klote zooi fijn gesneden en worst in stukjes, dik lang mee bezig geweest..
Kom ik beneden zit mijn ma zo'n bakje leeg te vreten.
![]()
Ik snap 't niet, ik lees altijd dat jij iets van 1.5 mil op de bank hebt staan. Je bent 24. Wtf doe je nog thuis? Zelfs al wonen je ouders in een ****ing kast van een huis zou ik in dat geval toch niet thuis willen wonen. Voor het gemak kun je niet zeggen wat je moet je eigen eten maken en dat wordt vervolgens opgegeten door een ander..
Tentamen bestuursrecht, dits te vroeg menn. 4 uur slaap, daar gaan me sweet gainzz