MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wilde mn lens in doen, valt ie van mn vinger af. Zou dan eigenlijk op de wastafel moeten liggen maar was nergens te vinden... 10 minuten gezocht nog steeds niks, helemaal haasten... Dacht dat al mn andere lenzen op waren, ging toch maar kijken in mn doosje en zag 't laatste setje liggen.

Paniek voor niks.

Wilde mn lens in doen, valt ie van mn vinger af. Zou dan eigenlijk op de wastafel moeten liggen maar was nergens te vinden... 10 minuten gezocht nog steeds niks, helemaal haasten... Dacht dat al mn andere lenzen op waren, ging toch maar kijken in mn doosje en zag 't laatste setje liggen.

Paniek voor niks.

blinde paniek :roflol:

Paniek voor niks.

:roflol:

Iets kleins zoeken zonder lenzen in

Aanvaring met de deur, kleine teentje gebroken. :(

Ja, maar liever helemaal niet.

Dat gevoel grrrrr...
En nu merk je ook pas hoeveel je m nog gebruikt. Lekker hardlopen morgen :banghead:

Intapen en weekje rust..
Weekje rust is niemand dood aan gegaan nog hoor ;)

had in het weekend een chick gezien waar ik in het 3de middelbaar een crush op had en was beginnen denken aan 1 vd meest beta momenten uit mn leven die ik dat jaar met haar beleefd had. Was gebeurt tijdens een les fysica, terwijl ik naast haar zat, maar ik lig nu al bijna 3 uur wakker met uit te zoeken hoe het uberhaubt mogelijk was dat ik naast haar zat.
Leslokaal bestond uit 3 rijen van telkens 2 banken en we moesten zitten op alfabetische volgorde. Afgaande van wie er op dat moment in mijn klas zat krijg ik de verdeling (eerste letters vd achternamen vd personen):
Bol+Boo | Cl+DeckersA | DeckersT+Ge
Gi+Go    | Ja+Sc        | Vr+We

en in de herinnering die ik heb van het extreme beta moment zat ik (Go) op haar plaats (Ja) en zij zat op plaats (Sc), houdt totaal geen steek:fuu:
houdt zelfs geen steek als de reden is dat Sc bv een dagje ziek was en ik daarom langs haar ging zitten (we waren best goede vrienden), want waarom ben ik dan op haar plaats gaan zitten en zij op die van Sc ipv dat ik gewoon op de plaats van Sc ging zitten:scratch:

cliffs: kan niet slapen omdat ik een ****ing autist ben:roflol:

Je ziet een persoon over het hoofd.
Of er waren meer bankjes. Weet je nog wel waar je de andere keren zat?

Nu wel benieuwd naar dat beta-moment :)

Ma die me toen ik 18 was had ingeschreven voor studenten woningen in utrecht

Blijkt ze dat ze voor gewone woningen ingeschreven te hebben :fuu: you had one job.

Nouja dan maar kijken naar huur/koop appartementen :o

Ma die me toen ik 18 was had ingeschreven voor studenten woningen in utrecht

Blijkt ze dat ze voor gewone woningen ingeschreven te hebben :fuu: you had one job.

Nouja dan maar kijken naar huur/koop appartementen :o

dat zoiets na 6 jaar je dag nog jkan verpesten

dat zoiets na 6 jaar je dag nog jkan verpesten

Als ik er toen achter gekomen was was t juist geen probleem geweest :roflol:

Nu zit ik met al die jaren aan wacht tijd voor woningen die alleen voor arme mensen zonder geld bedoeld zijn en waar je dus niet in komt met eigen geld.

Als ik er toen achter gekomen was was t juist geen probleem geweest :roflol:

Nu zit ik met al die jaren aan wacht tijd voor woningen die alleen voor arme mensen zonder geld bedoeld zijn en waar je dus niet in komt met eigen geld.

Studentenwoningen zijn toch voor arme mensen?

zelden
Je ziet een persoon over het hoofd.
Of er waren meer bankjes. Weet je nog wel waar je de andere keren zat?

Nu wel benieuwd naar dat beta-moment :)

onmogelijk dat ik iemand mis, voor dit vak was onze klas (wiskunde/wetenschappen + wiskunde/latijn) opgesplitst en waren enkel de mensen die wetenschappen deden aanwezig, en heb een keer de hele klasverdeling van de volledige klas (wet+latijn) gereconstrueerd om te zien als ik niemand miste, en iedereen was gewoon geteld:(
Daarnaast weet ik 100% zeker dat de 3de 2 bankjes op de eerste rij (waar dan eventuele extra personen zouden moeten gaan zitten) leeg waren.

edit: zou nu wel hilarisch zijn als ik haar n bericht zou sturen met de vraag "hey weet jij nog n keer toen ik 10 jaar geleden tijdens fysica beta ding x deed terwijl we naast elkaar zaten, hoe kwam het ook weer dat we naast elkaar zaten gezien de alfabetische volgorde dat onmogelijk zou toestaan?":roflol:

Laatst bewerkt:
Wijsvinger en duim ingesneden bij het wisselen van mijn scheermesje :(

Terug
Naar boven