MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Studentenwoningen zijn goedkoper en vaak minder luxe, imo voor arme mensen :D

Hahah

kom jij es in mn studenten woning kijken XD (mooi onderhouden grachtenpand in het historisch deel van delfshaven)

voor het geld wat ik hier aan betaal heb ik een mooi appartement met huursubsidie etc .

kom jij es in mn studenten woning kijken XD (mooi onderhouden grachtenpand in het historisch deel van delfshaven)

voor het geld wat ik hier aan betaal heb ik een mooi appartement met huursubsidie etc .

uhm...de meeste mooie appartementen krijg je geen huursubsidie meer voor toch?

Word dat elke maand meer ?
vorige maand was het nog 1.6

Pls t is altijd 1.7 geweest

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

2 kamer appartementen kun je nog wel voor onder de 700 krijgen lijkt me?

Of hoe hoog die max huurgrens ook ligt

vriend van me woont anders met huursubsidie in een heel mooi appartementje waar hij nu 300 aan kwijt is gedeeld in het centrum met een mooi uitzicht.

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

3 slaapkamers, ruime woonkamer, badkamer en balkon in centrum

Laat je 1.7 mil zien dan

Huurtoeslag heeft te maken met je inkomen en bezittingen niet de huurprijs. En nee jij mag geen sociale huurwoning.

Huurtoeslag heeft te maken met je inkomen en bezittingen niet de huurprijs. En nee jij mag geen sociale huurwoning.

:roflol:

Please

De man van de beste vriendin van mijn ma is directeur van een woningstichting, alsof ik niet weet wat allemaal nodig is voor een sociale huurwoning.

Tevens ben ik niet op zoek naar een sociale huurwoning

:roflol:

Please

De man van de beste vriendin van mijn ma is directeur van een woningstichting, alsof ik niet weet wat allemaal nodig is voor een sociale huurwoning.
dat is toevallig want de vader van de hondenwandelaar van de crush van de beste vriendin van mister10 zn nicht is CEO van een groot farmaceutisch bedrijf en mister10 is dusdanig een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.

T is tog gewoon verschil tussen sociale en particuliere huur?

Sociale huur is huur + service kosten onder de 700 euro.

Woningstichtingen hebben ook gewone huurhuizen die daar boven zitten.

En geloof dat als je particulier huurt en ook onder de 700 totaal zit je ook huursubsidie aan kan vragen.

Durf het niet met zekerheid te zeggen want ben geen expert :o

dat is toevallig want de vader van de hondenwandelaar van de crush van de beste vriendin van mister10 zn nicht is CEO van een groot farmaceutisch bedrijf en mister10 is een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.

En de neef daarvan is dat jong dat een vriend is van xyzyxyzx die tegen een kind aan heeft gereden met z'n supersnelle RC wagen.

Waarom wordt die gozer niet gebanned? Hij lult alleen maar stront.

dat is toevallig want de vader van de hondenwandelaar van de crush van de beste vriendin van mister10 zn nicht is CEO van een groot farmaceutisch bedrijf en mister10 is dusdanig een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.

:roflol: Ik zie daar zelfs geen circumstantial evidence.

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Waarom wordt die gozer niet gebanned? Hij lult alleen maar stront.

Gelukkig zijn alle andere leden wel een toevoeging aan t forum he.

Xzyzyzyzyzy laat je 1,7mil eens zien, misschien kunnen we dan vrienden worden

Terug
Naar boven