XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ach ik zeg tenminste dingen die waar zijn en probeer niet grappig iemand anders te bewijzen met incorrecte feiten.

:o

Ik zie niet in waar ik grappig deed? En bovendien het verschil tussen die twee maakt de facto geen k*t uit het komt er dus gewoon op neer dat jij nooit huurtoeslag mag hebben met je 1,7mil.
Ga je nu maar lopen schamen dat je mamie op je 18e jouw heeft ingeschreven ipv dat je het zelf hebt geregeld en ga eens je middelbare schooldiploma halen voor ik holleeder op je ass ga.

(not srs)

Edit: Valt me trouwens wel mee dat nog nooit iemand op het idee is gekomen om een pinkje van jasper te sturen naar mama in ruil voor 1,5mil. Miss moeten kleine meisjes tegen zichzelf beschermd worden en gezegd dat ze dit soort dingen beter niet op internet zetten.

Edit: Valt me trouwens wel mee dat nog nooit iemand op het idee is gekomen om een pinkje van jasper te sturen naar mama in ruil voor 1,5mil. Miss moeten kleine meisjes tegen zichzelf beschermd worden en gezegd dat ze dit soort dingen beter niet op internet zetten.
omdat niemand m gelooft:roflol:

Hoody ook niet. En ik wacht trouwens nog altijd op dat schema van jou :mad:

PT is niet gratis he ;).

Och het is allemaal zo simpel jongens. Coach nergens voor nodig.
Beetje rijst eten met kip en groentjes. Beetje kuurtjes erbij.

Alles vind je op forums joh. Daarom stikt het op forums van de topfysieken.

Dat ik de hele dag al zo'n schijt gevoel heb, zelf na het skijten.

Terug
Naar boven