Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wekker veel te vroegvandaag :(

niemand op werk die het opviel dat ik naar de kapper geweest ben :(

Poes die het leuk vond met de eieren op het aanrecht te spelen en vervolgens op de grond lagen, en dan gaan staan mauwen of er nog meer balletjes zijn om mee te spelen.... :mad::mad::mad: er komt een dag dat ik haar eens duidelijk ga maken dat dit niet mag :cool:

Nogal, echt een stuk van af en voelde me supercool en dacht dat iedereen zou zeggen tegen me van: "wow lloyd, wat zie je er goed uit zeg met je nieuwe haircut, of ben je niet naar de kapper geweest?" . viel weer es vies tegen dus :(

Nogal, echt een stuk van af en voelde me supercool en dacht dat iedereen zou zeggen tegen me van: "wow lloyd, wat zie je er goed uit zeg met je nieuwe haircut, of ben je niet naar de kapper geweest?" . viel weer es vies tegen dus :(

wat een f**got ben je ook:roflol:

dafuq man, beetje liggen hopen dat iemand je aandacht geeft omdat je haren korter zijn :roflol: beta kent

stelletje hommels :(

Poes die het leuk vond met de eieren op het aanrecht te spelen en vervolgens op de grond lagen, en dan gaan staan mauwen of er nog meer balletjes zijn om mee te spelen.... :mad::mad::mad: er komt een dag dat ik haar eens duidelijk ga maken dat dit niet mag :cool:

haha homo

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

haha grotere homo

Verdomme, vandaag me iPhone terug gekregen, alles is gewist, maar dan ook echt allesss....

Had een tentame vandaag, voelde me zwaar k*t. Ben niet gegaan :(

net wakker, dat was niet de bedoeling golera........

Heb echt een teringhekel aan lunges, die ik nu aan het doen ben (ff rust:p) :mad:

Terug
Naar boven