- Waardering
- 796
Ja mooi ik ook man, formeel belastingrecht tentamen morgen. Not sure if I'm going to make it

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja mooi ik ook man, formeel belastingrecht tentamen morgen. Not sure if I'm going to make it

ik weet nu al dat ik nog tot 3u snachts ga zitten schrijven aan een verslag, puur omdat ik nu gewoon opzettelijk niet wil werken en wat k*ttige youtube filmpjes zit te checken die eigenlijk helemaal niet grappig zijn
Morgen presentatie geven met als hulpmiddel een powerpoint die de andere projectleden gemaakt hebben.
Powerpoint bestaat uit:
Lappen tekst
Lappen tekst
Lappen tekst
Totaal geen steekwoorden
pls send me to HBO these ****ing guys

I know dem feels, sommige mensen kunnen echt geen presentatie maken![]()

Je bent ook een mong**l als jij zelf de presentatie moet geven en je je powerpoint dan door iemand anders laat maken..
Me too, morgen tentamen en moet nog heel wat oefententamens makenzelfdeik weet nu al dat ik nog tot 3u snachts ga zitten schrijven aan een verslag, puur omdat ik nu gewoon opzettelijk niet wil werken en wat k*ttige youtube filmpjes zit te checken die eigenlijk helemaal niet grappig zijn
![]()

pics? heeft ze dat ass lan?
Hoody alsjeblieft, let op je woorden!Zorg er eerst maar voor dat je Arnodsi op fysiek en krachtstats inhaalt![]()
Daarna mag je naar mijn fysiek en krachtstats toewerken
Je hebt Arnodsi op de bench al, nu nog SQ en DL!
Duidelijk dat jij op MBO zit. Daar slaag je met de minste moeite en daar maken ze flink misbruik van.Ik bedenk ut ook niet om leerlingen een groep van 5 te laten maken en daar taken te verdelen.
Die andere 3 wouden niet presenteren en mij boeit ut niet zo of ik 't moet doen. Ik verwacht dan ook gewoon goed resultaat maar dat is weer teveel gevraagd. Die mensen komen niet zo ver in het leven denk ik maar zo.
Duidelijk dat jij op MBO zit. Daar slaag je met de minste moeite en daar maken ze flink misbruik van.
. Ja is gewoon absurd, maar heb 't voor mezelf verkloot op VMBO natuurlijk dus dan krijg je dit soort taferelen.
Ze vinden in de klas als ik normale ABN gebruik dat ik intelligent ben, zegt al genoeg over mijn klas ofc.
inb4 zegt genoeg over jou.

Ik zit in VWO 5, en mijn groepsgenoten zijn OF complete r**ards die alles wat ze aanraken verpesten, OF perfectionistische autisten.
Gelukkig heb ik het imago van een relaxte maar toch ook efficiënte groepswerker, dus ik kan vaak mijn eigen groepje samenstellen![]()
uhuJa het is gewoon absurd, maar heb 't voor mezelf verkloot op het VMBO natuurlijk dus dan krijg je dit soort taferelen.
Ze vinden in de klas als ik normaal ABN gebruik dat ik intelligent ben, zegt al genoeg over mijn klas ofc.
inb4 getxxl die het opneemt voor de hooggeleiden.ik heb ook vwo afgemaakt en zaten behoorlijk veel r**ards
Iedereen heeft het voor zichzelf verkloot anders doe je geen MBO.Ja is gewoon absurd, maar heb 't voor mezelf verkloot op VMBO natuurlijk dus dan krijg je dit soort taferelen.
Ze vinden in de klas als ik normale ABN gebruik dat ik intelligent ben, zegt al genoeg over mijn klas ofc.