MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wou net geld op pokerstars storten, moet 21 zijn :sad:

whahahaha kindje:roflol:

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

zelfde:( ik weet nu al dat ik nog tot 3u snachts ga zitten schrijven aan een verslag, puur omdat ik nu gewoon opzettelijk niet wil werken en wat k*ttige youtube filmpjes zit te checken die eigenlijk helemaal niet grappig zijn:roflol:

net terug van trainen en nog steeds geen letter geschreven sinds daarstraks:fuu:

whahahaha kindje:roflol:

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

net terug van trainen en nog steeds geen letter geschreven sinds daarstraks:fuu:

als ik kon zou ik je helemaal uitkleden angelus

Dat ik vergeten was dat ik strafwerk had voor economie en dus het komende kwartier aan het pennen ben, godver

Strafwerk :roflol:

Muscle protect tijdens de 1e fase van mn cut (500 kcal te kort, 3 x pw cardio waarvan 1x HIIT) Macro EKV 40 40 20

Dilemma

Het was een halfuur :(

En zo snel en lelijk geschreven dat je ogen er zeer van doen als je het probeert te ontcijferen. So hardcore.

Ik deed het vroeger altijd zo klein mogelijk schrijven, dat gaat het snelst :) En slechtziende leraren moesten er bij wijze van een vergrootglas bij pakken om het te kunnen lezen, dus kon je makkelijk stukken overslaan :)

Alsof zo'n leraar je strafwerk na gaat lezen..

Zit al dagen lang, door tijdgebrek tijdens de ochtend en middag, in de avond drie kwart van me kcal naar binnen te schrokken.. Straal misselijk

Terug
Naar boven