AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Geen honger hebben en een pizza als avond eten krijgen :o

cut is echt ergste tijd van het jaar. srs ****ing harde honger. brb bord vol spareribs en ander bord vol aardappelen en groente, na 10 min alles op en nog steeds honger

**** dit

cut is echt ergste tijd van het jaar. srs ****ing harde honger. brb bord vol spareribs en ander bord vol aardappelen en groente, na 10 min alles op en nog steeds honger

**** dit

net gaan bulken bij kfc

umad brah?

Pak mn bakje kwark uit de koelkast, is de helft bevroren :eek: Maar naast de verwarming gezet

Edit: aan de andere kant. Frozen broteins voor die ekte langzame afgifte voor ekte gains

Laatst bewerkt:
naar de tandarts geweest, 2 gaatjes :(

Reden waarom ik niet op DBB was afgelopen dagen, zullen mijn haters vast leuk vinden:(

Door me nek gegaan tijdens MP, resulterend in een dikke blessure waardoor ik 2 dagen helemaal niks kon, 2 dagen in bed gelegen zowat:o

Om de één of ander reden erg snel hersteld, na 2 dagen kon ik alweer trainen(gister):scratch:
Terwijl ik dacht dat het zeker een maand zou duren:scratch:
Vandaag ook weer trainen.

hgh herstel je wel sneller door ja

:trollface:

Reden waarom ik niet op DBB was afgelopen dagen, zullen mijn haters vast leuk vinden:(

Door me nek gegaan tijdens MP, resulterend in een dikke blessure waardoor ik 2 dagen helemaal niks kon, 2 dagen in bed gelegen zowat:o

Om de één of ander reden erg snel hersteld, na 2 dagen kon ik alweer trainen(gister):scratch:
Terwijl ik dacht dat het zeker een maand zou duren:scratch:
Vandaag ook weer trainen.

Niemand had je gemist volgens mij :o

aan et k*tten in access, wie kan me helpen :(

b4cfh5.png

probeer een een op veel relatie te maken tussen bestellingsnummer en bestellingsnummer

Terug
Naar boven