- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
wie ben jij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk een vrije dag gehad. Zou vandaag (na zo lange tijd) eindelijk aan de opdrachten van school werken, maar wegens uitstel geen lul uitgevoerd.
---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------
Ik wil het wel voor je doen
No homo

mijn brood blijkt beschimmeld, dus nu geen enkel voedsel meer in huis behalve kwark en noten. Moet nu mijn volgende 2 maaltijden 2x kwark+noten eten -_-'
Je kan toch ook naar de nachtwinkel gaan?mijn brood blijkt beschimmeld, dus nu geen enkel voedsel meer in huis behalve kwark en noten. Moet nu mijn volgende 2 maaltijden 2x kwark+noten eten -_-'
(en het is toch al te laat, heb t al op)Hier zijn er wel een paar die eieren en een heel beperkt assortiment vlees hebben. En dan heb je nog de diepvriesrommel.want daar is goede voeding te koop? ben beter af met mn kwark en noten denk ik(en het is toch al te laat, heb t al op)
Hier zijn er wel een paar die eieren en een heel beperkt assortiment vlees hebben. En dan heb je nog de diepvriesrommel.
Is dit je natuurlijke, nuchtere staat, of blijf je nog lang posten met mijn oude avatar?want daar is goede voeding te koop? ben beter af met mn kwark en noten denk ik(en het is toch al te laat, heb t al op)
pizza? die van mij heeft ook gehakt, van die turkse snacks, zalm etc in de diepvries xDwant daar is goede voeding te koop? ben beter af met mn kwark en noten denk ik(en het is toch al te laat, heb t al op)
Is dit je natuurlijke, nuchtere staat, of blijf je nog lang posten met mijn oude avatar?

vanaf morgen ga ik mensen raad geven in de aas sectie![]()

Waarschijnlijk te druk bezig met de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.
Waarschijnlijk te druk bezig met de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.