HAHA LOL..
Dan maak ik maar geen PRT op het moment want ik heb ook alleen maar verschillende " monitors![]()
Ik heb er maar 1

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HAHA LOL..
Dan maak ik maar geen PRT op het moment want ik heb ook alleen maar verschillende " monitors![]()

Verkapte kijk-mij-eens-2-beeldschermen-hebben-maar-niet-genoeg-geld-om-2-dezelfde-te-kopen-post
![]()
Je heb je pas daar toch niet voor nodig ?
kan ik me niet herinneren toen ik PayPal gebruikte...
Ik wil het wel voor je doenhete frituurvet over me klauwen, ik kan me angus nie eens fatsoenlijk afvegen
---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------
![]()
Ik snap geen reet van access, maar je hebt 'Bestellingsnummer' in je Bestelling tabel als primary key en 'Klantnummer' in je Bestelling tabel als foreign key? En in je 'Klant' tabel dus Klantnummer als primary key?aan et k*tten in access, wie kan me helpen
![]()
probeer een een op veel relatie te maken tussen bestellingsnummer en bestellingsnummer
Wel lekker makkelijk als je 'hoofd' krijgt..Lane assist, cruise controll op 170
Auto rijden was nog nooit zo saai![]()

Ik helemaal klaar om te gaan trainen, kom ik erachter dat ik me sportbroek vergeten ben en de sportschool sluit zo
Dat wordt een buikspier kwartiertje thuis
GetXXL heeft zijn avatar veranderd
dat heeft hij nog nooit gedaan..
WasUppppppppppppppppppppppppppppppppp ??![]()

goeie 

Leugens!je ninja edit was niet snel genoeg, jij bent er ook ingetrapt![]()