MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hete frituurvet over me klauwen, ik kan me angus nie eens fatsoenlijk afvegen

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

:sad:

Wilde kleren bestellen op een engelse site, bespaart wat euro's. Moet daar dus betalen met Paypal, heb alleen geen paypal en kan je alleen aanmaken met je bankrekening nummer. Ben verdomme al een tijd mn pas kwijt en geen tijd om een nieuwe aan te vragen

:(

Je heb je pas daar toch niet voor nodig ?
kan ik me niet herinneren toen ik PayPal gebruikte...

Eindelijk een vrije dag gehad. Zou vandaag (na zo lange tijd) eindelijk aan de opdrachten van school werken, maar wegens uitstel geen lul uitgevoerd.

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

hete frituurvet over me klauwen, ik kan me angus nie eens fatsoenlijk afvegen

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

:sad:
Ik wil het wel voor je doen
No homo

aan et k*tten in access, wie kan me helpen :(

b4cfh5.png

probeer een een op veel relatie te maken tussen bestellingsnummer en bestellingsnummer
Ik snap geen reet van access, maar je hebt 'Bestellingsnummer' in je Bestelling tabel als primary key en 'Klantnummer' in je Bestelling tabel als foreign key? En in je 'Klant' tabel dus Klantnummer als primary key?

Leer het overigens z.s.m. af om alles Nederlandstalig te doen, doe ALLES Engelstalig. En doe alles lowercased, tabellen in meervoud, en je primary keys gewoon ID noemen, en je foreign keys als tabelnaam_id. Dus dan krijg je:
orders
id (primary key)
customer_id (foreign key)
table_id (foreign key)
etc.

customers
id (primary key)
name
address
residence

Je tafelnummer in je bestelling_regel tabel is redundant, en je bestelling_regel tabel mist zo te zien een primary key. Zowel bestellingsnummer als artikelnummer moeten foreign keys zijn. Je 'Aantal' en 'Artikel' attributen in je Bestelling tabel maken ook weinig sense. Wat moeten ze figureren precies?

Klantnummer en tafelnummer hoort GEEN sleutel achter in tabel Bestelling. Verder zou ik GetXXL zn advies opvolgen.

Laatst bewerkt:
Lane assist, cruise controll op 170

Auto rijden was nog nooit zo saai :roflol:

GetXXL heeft zijn avatar veranderd :eek:
dat heeft hij nog nooit gedaan..

WasUppppppppppppppppppppppppppppppppp ??
tongue1.gif

-

Laatst bewerkt:
huh

Terug
Naar boven