- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het tren topic dicht? Gaan diezelfde rukkers hier de boel komen verzeiken...
is het tren topic dicht? Gaan diezelfde rukkers hier de boel komen verzeiken...
Wees blij dat je mijn gebit niet hebt. Er zit al voor een auto aan metalen en composiet in. Op elke tand en kies bij mij zit iets. Ben net Jaws, man.Vandaag de kosten voor orthodontie doorgekregen. Ik zit al aan 400 euro voor 4 afspraken en ze hebben nog geen kloten gedaan![]()
ipv project voor statistiek te maken 20uur game of thrones gekeken op 2 dagen tijd![]()

Sterkte
En dan bedoel ik vooral voor seizoen 3
spoiler alert
srs spoiler
weet je het zeker
iedereen sterft

no shit, heb al van 'the red wedding' gehoord bij south park, moest nieteens op de spoiler klikken om te weten waar je op doelde![]()
ipv project voor statistiek te maken 20uur game of thrones gekeken op 2 dagen tijd![]()
)Jij begint ook facking laat met Game of Thrones, heb alle seasons al jaar geleden bekeken (en dat vonden mensen al laat)

het leek me altijd maar k*t, maar als je een deadline hebt voor statistiek dan wordt alles leuk![]()
het leek me altijd maar k*t, maar als je een deadline hebt voor statistiek dan wordt alles leuk![]()