Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staande gehouden. 150 op een 80km weg. Rijbewijs niet bij. Bumperkleven bij de desbetreffende undercover politieauto. Gister ook al een boete gehad van 220 euro wegens te hard rijden. Ruzie met vriendin.
Kortom; t*fus week en i'm in need of a gym
Kortom; je bent goed bezigStaande gehouden. 150 op een 80km weg. Rijbewijs niet bij. Bumperkleven bij de desbetreffende undercover politieauto. Gister ook al een boete gehad van 220 euro wegens te hard rijden. Ruzie met vriendin.

Staande gehouden. 150 op een 80km weg. Rijbewijs niet bij. Bumperkleven bij de desbetreffende undercover politieauto. Gister ook al een boete gehad van 220 euro wegens te hard rijden. Ruzie met vriendin.
ik reed laatst met 200 over de ijsselallee langs stel polities die iemand stonden te bekeuren, inb4 artikel 5 bekeuring via post
ik reed laatst met 200 over de ijsselallee langs stel polities die iemand stonden te bekeuren, inb4 artikel 5 bekeuring via post
Snap niet hoe je t voor elkaar krijgt 2x achter elkaar gepakt te worden. Ik rij standaard te hard en krijg nauwelijks boetes![]()
HAHAH jij heb echt alles al meegemaakt he..
vet wicked...

Nee hoor, geen punt op mijn rijbewijs gehad en ik heb al geen punten rijbewijs meer![]()

ik ben vanavond ook in zwolle, kan ik bij jou slapen![]()
Nee sorry. Lig graag breed in mn bed. Daar naast heb ik het niet zo op gingers.
wie heeft het erover dat ik bij je in bed wil liggen?
Net een potje League gespeeld, en ik zat bij een stel Fransen die alleen Frans konden. Mijn slechte role ingeforced en al de Fransen verloren. Demoted.
Funtiems
****ing zware kater na maanden geen alcohol meer gedronken te hebben![]()