Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gvd t*fus mobiel die elke keer voice chat activeert omdat lopen. Dat dere growing legs.

4 broeken weggegooid.

Inb4 afgekapte kijk mijn leg gains post.

Staande gehouden. 150 op een 80km weg. Rijbewijs niet bij. Bumperkleven bij de desbetreffende undercover politieauto. Gister ook al een boete gehad van 220 euro wegens te hard rijden. Ruzie met vriendin.

Kortom; t*fus week en i'm in need of a gym

150 rijden op een weg voor 80. Dan moet die agent ook aardig hebben doorgereden.

Staande gehouden. 150 op een 80km weg. Rijbewijs niet bij. Bumperkleven bij de desbetreffende undercover politieauto. Gister ook al een boete gehad van 220 euro wegens te hard rijden. Ruzie met vriendin.

Kortom; je bent goed bezig:rolleyes:

Aaha bezoekje aan de rechter...

:roflol: ik reed laatst met 200 over de ijsselallee langs stel polities die iemand stonden te bekeuren, inb4 artikel 5 bekeuring via post

Snap niet hoe je t voor elkaar krijgt 2x achter elkaar gepakt te worden. Ik rij standaard te hard en krijg nauwelijks boetes :o

:roflol: ik reed laatst met 200 over de ijsselallee langs stel polities die iemand stonden te bekeuren, inb4 artikel 5 bekeuring via post

Snap niet hoe je t voor elkaar krijgt 2x achter elkaar gepakt te worden. Ik rij standaard te hard en krijg nauwelijks boetes :o

HAHAH jij heb echt alles al meegemaakt he..
vet wicked...

Quote die gozer nou niet steeds. Zogenaamd interessante leven van hem waar die zogenaamd alles in heeft meegemaakt terwijl die vieze oeters van 16 probeert te drukken en een beetje de toffe boy uithangt op het schoolplein tussen zn 7 jaar jongere klasgenootjes.

goed bezig

****ing zware kater na maanden geen alcohol meer gedronken te hebben :(

Net een potje League gespeeld, en ik zat bij een stel Fransen die alleen Frans konden. Mijn slechte role ingeforced en al de Fransen verloren. Demoted.

Funtiems

Vanavond een oud buurmeisje op bezoek gehad die een paar uur tussen afspraken in had en anders op en neer mpest met de trein naar mn oude woonplaats. Ging nooit met haar om maar met haar broertje.

Kwam er na 5 min achter dat ze zwaar autistisch is (wat niet erg is, maar maakte de avond niet makkelijker) en me heel awkward mee vroeg naar haar COC bijeenkomst en vervolgens ook vroeg of ze kon blijven slapen, ze had voor het gemak alvast slaapspullen mee. Heb beide afgeslagen en vervolgens waren het de meest awkward 4 uur van mn leven... Heb haar net in het centrum afgezet en ben maar gauw weer weggegaan.

Die 2 vragen stelde ze overigens in de 5 min nadat ze me vertelde dat ze denkt dat ze bi is en daar achter wil komen. Vandaar de coc bijeenkomst.. vage shit xD

Laatst bewerkt:
ik ben vanavond ook in zwolle, kan ik bij jou slapen???

Terug
Naar boven