Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vaag gedoe
Ben sinds kort niet meer doordeweeks waar ik normaal woon, en dan alleen in het weekend ben ik weer thuis. Zie mijn kameraden dus alleen in t weekend nu. Vorige week uitgaan, ik ben met kameraad uit en zie een vriendin, ga mee praten en drankjes doen.. Kameraad staat met zijn chick te praten ondertussen, allemaal normaal lijkt me. Volgende dag belt ie "Jaa, wij zijn toch samen uit, hoezo ga je opeens met haar staan.. weekend is enige tijd dat we elkaar zien". Hij mag die chick niet, dus zegt vervolgens nog "volgende keer als je haar ziet zeg je maar dat je met mij bent".
Nu weer thuis, ik vraag of ie biertjes wil doen.. "nee ben met chick nu".. maar eerder op de dag nog zeggen dat ie niet wil dat ik met andere chick afspreek omdat we alleen weekend elkaar kunnen zien.
Kromme shit of ligt dat aan mij
Nja, ze heeft me net opgehaald van station en nog samen even wat gedronken.. maarja vaag gedoe
Ze? Ik niet snap? Was toch een vent die kamaraad van je?
Ja klopt.. maar hij is met zijn chick dus zie niet waarom ik niet met die vriendin zou kunnen afspreken.. dus skijtt
Het loopt in de wei en is goed tegen menstruatie....
Staande gehouden. 150 op een 80km weg. Rijbewijs niet bij. Bumperkleven bij de desbetreffende undercover politieauto. Gister ook al een boete gehad van 220 euro wegens te hard rijden. Ruzie met vriendin.
Kortom; t*fus week en i'm in need of a gym
hoe ****ed kan je zijnStaande gehouden. 150 op een 80km weg. Rijbewijs niet bij. Bumperkleven bij de desbetreffende undercover politieauto. Gister ook al een boete gehad van 220 euro wegens te hard rijden. Ruzie met vriendin.
Kortom; t*fus week en i'm in need of a gym