Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat een persoon het elke weer moet verpesten ,
wat is dat toch, dat bepaalde zeer vervelende mensen telkens op de man moeten spelen..:o

irl de grootse schijtbalk waarschijnlijk, klap uit delen en hard weg rennen...:rolleyes:

Ray waar maak je je druk om kerel, het is maar een forum.

Dat maakt het niet minder irritant..
maar ik maak me straks nergens meer zorgen om..
brb suicide hotline
Called-Suicide-Hotline-587.jpg

Dat ik 300 Rise of an Empire nergens kan vinden zonder die vercrackte Chinese ondertiteling.

Ga nog ff lekker door.
zo ben ik dus iemand verloren echt tof dit..

snel roep allen ik hol achter je reet aan gastjes zodat die ook nog is olie op het vuur kunnen gooien...

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Echt soms is dit forum kostmisselijkmakend !!!

Ga nog ff lekker door.

snel roep allen ik hol achter je reet aan gastjes zodat die ook nog is olie op het vuur kunnen gooien...

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

huh
1275612455832.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga nog ff lekker door.

Ben jij eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

wat is deze...

Terug
Naar boven