- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
Inb4 gewist.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inb4 gewist.
Dat een persoon het elke weer moet verpesten ,
wat is dat toch, dat bepaalde zeer vervelende mensen telkens op de man moeten spelen..
irl de grootse schijtbalk waarschijnlijk, klap uit delen en hard weg rennen...![]()
Ray waar maak je je druk om kerel, het is maar een forum.
Ik maak me ernstig zorgen om jou als ik zo'n dingen lees.Dat maakt het niet minder irritant..
maar ik maak me straks nergens meer zorgen om..
brb suicide hotlineDat maakt het niet minder irritant..
Dat maakt het niet minder irritant..
Voor tips verwijs ik je graag door naar Het grote manieren tot zelfmoord met maximale kans op succes en minimale schade aan je lichaam indien je het overleeft topicDat maakt het niet minder irritant..
Dat maakt het niet minder irritant..
oh no you didn't

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ga nog ff lekker door.
zo ben ik dus iemand verloren echt tof dit..
snel roep allen ik hol achter je reet aan gastjes zodat die ook nog is olie op het vuur kunnen gooien...
Ga nog ff lekker door.
snel roep allen ik hol achter je reet aan gastjes zodat die ook nog is olie op het vuur kunnen gooien...
---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------
Echt soms is dit forum kostmisselijkmakend !!!
Ben jij eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?Ga nog ff lekker door.
---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------
Echt soms is dit forum kostmisselijkmakend !!!
Dat ik 300 Rise of an Empire nergens kan vinden zonder die vercrackte Chinese ondertiteling.