MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Leuk dat gescheiden afval behalve als het opeens snoeihard gaat waaien :roflol:

Zakken vliegen over de straat heen

Whey voor 10u besteld gister komt ie morgen pas binnen. Hoop dat ik 't nog red want ik ben een beetje outta range.

oké heeft ze nog wat gezegd

Mooi leven heb jij toch xz11dzgh

Wat een gedoe is dat toch, een nieuwe telefoon ???
En alle telefoonnummer handmatig overzetten omdat ik van iPhone naar Android ga, is ook niet echt mijn favo klusje

Niet dat je er nu nog wat aan hebt maar bij mij deden ze het in de winkel voor me met een apparaat. En als je HTC hebt dan zit er een overzetfunctie op van je iTunes/icloud naar je HTC telefoon.

met wat voor psycho bitches ga jij om?

ik heb echt nog NOOIT gehad dat iemand zonder reden bot gaan doen.

vrouwen hebben altijd een reden.

:roflol:

Ik kende haar net dus ik dacht als ze zo gaat beginnen rot dan maar op

Heb d'r nu gewoon zelf blocked

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Zyzz is te autistisch omdat te zien... Iets met geld en geen ontwikkelt EQ:p

Ja daarom ga ik ook vragen waarom ze zo doet en drama maken en alles :roflol:

sarcastisch uiteraard, voor als jouw iq niet ontwikkeld is

Badass ;) maar nee serieus. Lekker boeiend. Als je der niet mag praat je toch gewoon niet meer met der. Zijn wel weer anderen.

:roflol: Ik had ook geen zin meer om met haar te praten als ze zo deed vandaar dat ik vroeg waarom ze niet weg ging als ze zo deed. Heb wel boeiendere mensen om mee te praten dan

En toch verpest het je dag?

:o De essentie is meer dat het niet begrijpen van het vrouwelijk wezen mijn dag verpest.

Het specifieke geval zal me een worst wezen

pleasing-women-guide.jpg

Wat een gedoe is dat toch, een nieuwe telefoon ???
En alle telefoonnummer handmatig overzetten omdat ik van iPhone naar Android ga, is ook niet echt mijn favo klusje

exporteren vanuit icloud als een vCard, vervolgens deze importeren in je gmail en klaar.

Dat een persoon het elke weer moet verpesten ,
wat is dat toch, dat bepaalde zeer vervelende mensen telkens op de man moeten spelen..:o

irl de grootse schijtbalk waarschijnlijk, klap uit delen en hard weg rennen...:rolleyes:

Terug
Naar boven