Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wijf dat opeens random bot gaat doen op whatsapp
Ik zeg als je zo doet blokkeer dan gewoon, dus zij: oké de ballen.
Paar uur later heeft ze me weer unblocked
http://www.youtube.com/watch?v=pp0cg91rK2o
Zyzz is te autistisch omdat te zien... Iets met geld en geen ontwikkelt EQmet wat voor psycho bitches ga jij om?
ik heb echt nog NOOIT gehad dat iemand zonder reden bot gaan doen.
vrouwen hebben altijd een reden.

Zyzz is te autistisch omdat te zien... Iets met geld en geen ontwikkelt EQ![]()
Wat een gedoe is dat toch, een nieuwe telefoon
En alle telefoonnummer handmatig overzetten omdat ik van iPhone naar Android ga, is ook niet echt mijn favo klusje
met wat voor psycho bitches ga jij om?
ik heb echt nog NOOIT gehad dat iemand zonder reden bot gaan doen.
vrouwen hebben altijd een reden.
Zyzz is te autistisch omdat te zien... Iets met geld en geen ontwikkelt EQ![]()

![]()
Ik kende haar net dus ik dacht als ze zo gaat beginnen rot dan maar op
Heb d'r nu gewoon zelf blocked
maar nee serieus. Lekker boeiend. Als je der niet mag praat je toch gewoon niet meer met der. Zijn wel weer anderen.Badassmaar nee serieus. Lekker boeiend. Als je der niet mag praat je toch gewoon niet meer met der. Zijn wel weer anderen.
Ik had ook geen zin meer om met haar te praten als ze zo deed vandaar dat ik vroeg waarom ze niet weg ging als ze zo deed. Heb wel boeiendere mensen om mee te praten dan
De essentie is meer dat het niet begrijpen van het vrouwelijk wezen mijn dag verpest. De essentie is meer dat het niet begrijpen van het vrouwelijk wezen mijn dag verpest.
Het specifieke geval zal me een worst wezen
Wat een gedoe is dat toch, een nieuwe telefoon
En alle telefoonnummer handmatig overzetten omdat ik van iPhone naar Android ga, is ook niet echt mijn favo klusje
Autisten hebben hier serieus vaker moeten mee!De essentie is meer dat het niet begrijpen van het vrouwelijk wezen mijn dag verpest.
Het specifieke geval zal me een worst wezen

screens van gesprek?Wijf dat opeens random bot gaat doen op whatsapp
Ik zeg als je zo doet blokkeer dan gewoon, dus zij: oké de ballen.
Paar uur later heeft ze me weer unblocked
http://www.youtube.com/watch?v=pp0cg91rK2o
Dat een persoon het elke weer moet verpesten ,
wat is dat toch, dat bepaalde zeer vervelende mensen telkens op de man moeten spelen..
irl de grootse schijtbalk waarschijnlijk, klap uit delen en hard weg rennen...![]()