MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

had sleeveless shirt aan omdat ****ing warm vandaag, begint afrikaan van mijn gang tegen mij te praten over mn armen en vroeg basically "do you even lift?". Jimmies rustled:roflol:

Haha heb ik ook wel eens, vragen mensen of ik train :roflol: antwoord dan altijd nee ben van mezelf gespierd :roflol:

Alweer een awkward moment met mijn moeder:o
Midden in het gesprek begon ze opeens of ik mee wou gaan, naar zo'n alleenstaande moeders beurs...:o

En allemaal van die milfs bekijken? **** yeahhhh

Wat is daar awkward aan?

655f952d543eb39fca5dd0136c60fa1c29950198e115cfcbc6140f63551781a7.jpg

Zit al sinds vanmiddag iets in m'n oog, heb m'n oog gespoeld onder de douche en nog niks. Wats dezzzz ****ing roidrage dit.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...aans-koppel-krijgt-doodstraf-wegens-sms.dhtml

De rechter in het Pakistaanse Gojra heeft een christelijk koppel tot de doodstraf veroordeeld. Aanleiding is... een sms, waarin ze de profeet Mohammed zouden beledigd hebben. De twee gaan in beroep, weet de BBC.

Op 21 juli vorig jaar beschuldigde een imam Shafqat Emmanuel en Shagufta Kausar ervan hem een bericht gestuurd te hebben met 'godslasterlijke inhoud'. De ouders van drie kinderen ontkenden de beschuldigingen en beweerden dat ze de gsm in kwestie al een tijdje tevoren kwijtgespeeld waren. Volgens hun advocaat werd het koppel erin geluisd door rivalen.

In het dorp leeft een ruime meerderheid van moslims op gespannen voet met christenen samen. Zo viel vijf jaar geleden een menigte de christelijke wijk aan na een gerucht over de 'ontheiliging' van een Koran. Daarbij werden 77 huizen in brand gestoken en vielen acht doden, waaronder ook kinderen.

Raid op christelijke getto
Vorige maand werd nog een Pakistaan ter dood veroordeeld omdat hij tijdens een gesprek met een moslim de profeet beledigd zou hebben. Ook deze verdachte ging in beroep omdat hij de beschuldigingen overdreven vond. "Louter een manier om de christenen hier zo snel mogelijk weg te jagen", luidde zijn verdediging. Meer dan drieduizend mensen voerden daarna een raid uit op het christelijke getto Joseph Colony, daarbij werden honderd huizen in brand gestoken.

Volgens recent Amerikaans onderzoek is Pakistan het land dat overtredingen van blasfemiewetten het zwaarst bestraft. Veertien mensen wachten op hun executie, negentien anderen moeten levenslang brommen omdat ze de islam beledigden.

Sara Palin 4 president in de VS please, dan wordt er eindelijk misschien eens een atoombom op dat achterlijke land gegooid.

Ja hoor, dikke ****ing fail op de squats weer.

Kwam maar tot 15x 170KG toen begaf mijn rug het.
Waarschijnlijk te maken met het feit dat ik gisteren ook flink gesquat (en gefaild) heb.

Nu de beentjes een weekje rust geven en hem volgende week ff binnenslepen.

Waarschijnlijk te maken met het feit dat ik gisteren ook flink gesquat (en gefaild) heb.

Ha faalert! mijn 21x170kg lukte echt HEERLIJK.. Wel zieke spierpijn

Maak dan meteen vid volgende week.

Wat een gedoe is dat toch, een nieuwe telefoon ???
En alle telefoonnummer handmatig overzetten omdat ik van iPhone naar Android ga, is ook niet echt mijn favo klusje

Dat ik 60 studiepunten heb behaald en mijn school nu moeilijk doet over mijn propedeuse?? 'we nemen morgen contact met je op.' Waarom niet gewoon vandaag?? Als ze dat mailtje kunnen sturen om 16:00 kunnen ze ook wel heel even bellen.

Dat ik 60 studiepunten heb behaald en mijn school nu moeilijk doet over mijn propedeuse?? 'we nemen morgen contact met je op.' Waarom niet gewoon vandaag?? Als ze dat mailtje kunnen sturen om 16:00 kunnen ze ook wel heel even bellen.

Mailtje duurt meestal minder tijd dan bellen

t*fus regen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:mad::mad::mad: Waarom geeft Daffy hier ineens veel kleinere armen dan Jakko?Kan iemand me dit eens uitleggen?

Terug
Naar boven