- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
en nog eens 2x met AA (1x tegen QQ, daarna gerivered door 54 suited)
jimmie status: rustled
Je kan gewoon niet pokeren anusgel, geef het een plekje en laat het rusten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en nog eens 2x met AA (1x tegen QQ, daarna gerivered door 54 suited)
jimmie status: rustled
ik zie dat jij nog op level 6 staat, gezien jij op 26 maart nog maar 3433 punten had betekent dat dat ik sneller in karma stijg dan jij.
![]()
En ik squat meer dan jij

enige reden waarom jij zoveel karma hebt is omdat mensen medelijden met je hebben omdat je maar 1 been hebtNiemand geeft om ratio's bitches. Ik dwars jullie allemaal met mijn karma. De enige reden dat Sanca meer heeft is omdat hij maandenlang aan het karmah**ren was in het funnypics topic.

enige reden waarom jij zoveel karma hebt is omdat mensen medelijden met je hebben omdat je maar 1 been hebt![]()
ik sta toch op de 4de plaatsWaarom hebben ze dan geen medelijden met jou dat je ecto bent? Mijn inziens is ectomorf zijn een ernstigere beperking dan het missen van een voet.
**** bitches, aquire empathy

Denk niet dat je stijgt als je nu plots een been zou missen. Als je plots buff zou zijn daarentegen.

soon.jpgDenk niet dat je stijgt als je nu plots een been zou missen. Als je plots buff zou zijn daarentegen.
als jij srs denkt dat ik het merendeel van mn karma door "manipulatie" heb gekregen dan ben je nog dommer dan ik dachtNiet uit medelijden, maar kinderspel manipulatie waar ik zelfs doorheen zie![]()
Geloof je er zelf nog in? Je gaat nooit buff worden met een acceptabel VP

Mijn vriend. Omdat hij boos werd omdat ik niet wist wat maltodextrine was![]()

Tja, je moet dat wel weten hoor, hoort ook wel een beetje in de keuken te staan natuurlijk
Grappie he