MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

godgloeiende hoerentering. moesten vandaag wat opgaven inleveren, ik had vandaag weinig tijd dus mail gister mijn deel door naar de rest van mijn groepje zodat zij het vandaag konden inleveren (ik veruit het meest gedaan natuurlijk). Moet het om 5u ingeleverd zijn en nu nog geen enkel persoon die ook maar op zijn telefoon kijkt of opneemt. Natuurlijk zelf weer snel iets in elkaar geflanst.

****ing groepsopdrachten, sterf een pijnlijke dood

ik zie dat jij nog op level 6 staat, gezien jij op 26 maart nog maar 3433 punten had betekent dat dat ik sneller in karma stijg dan jij.

7-soon-funny-cat-stalking-you.jpg

ik heb een beter post karma ratio dan jij (nog nooit kvk gedaan)

Niemand geeft om ratio's bitches. Ik dwars jullie allemaal met mijn karma. De enige reden dat Sanca meer heeft is omdat hij maandenlang aan het karmah**ren was in het funnypics topic.

Niemand geeft om ratio's bitches. Ik dwars jullie allemaal met mijn karma. De enige reden dat Sanca meer heeft is omdat hij maandenlang aan het karmah**ren was in het funnypics topic.
enige reden waarom jij zoveel karma hebt is omdat mensen medelijden met je hebben omdat je maar 1 been hebt:rolleyes:

enige reden waarom jij zoveel karma hebt is omdat mensen medelijden met je hebben omdat je maar 1 been hebt:rolleyes:

Waarom hebben ze dan geen medelijden met jou dat je ecto bent? Mijn inziens is ectomorf zijn een ernstigere beperking dan het missen van een voet.

**** bitches, aquire empathy

Denk niet dat je stijgt als je nu plots een been zou missen. Als je plots buff zou zijn daarentegen.
soon.jpg

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Niet uit medelijden, maar kinderspel manipulatie waar ik zelfs doorheen zie:roflol:
als jij srs denkt dat ik het merendeel van mn karma door "manipulatie" heb gekregen dan ben je nog dommer dan ik dacht

Matige training gehad, dus maar een deload training van gemaakt :(:o

Mijn vriend. Omdat hij boos werd omdat ik niet wist wat maltodextrine was :(

Rilakkuma heeft een vriend :(

Terug
Naar boven