Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Goedzo, nu terug de keuken in en maak voor hem een sandwich !!

Haha! Een goed advies van vrouw tot vrouw

Nee maar gelukkig ligt ie met z'n chagrijnige kop in bed te dromen over maltodextrine en ultra fine oats en wat nu lekkerder zou zijn in een shake en of het ook allebei tegelijk kan.

Haha! Een goed advies van vrouw tot vrouw

Nee maar gelukkig ligt ie met z'n chagrijnige kop in bed te dromen over maltodextrine en ultra fine oats en wat nu lekkerder zou zijn in een shake en of het ook allebei tegelijk kan.

Zou het niet allebei doen, aan maltodextrine heb je niets als je het niet rondom je training gebruikt. Dus voor tijdens en of erna.

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Oats zijn wel prima om op andere tijdstippen te nemen.

Oh oke thanks wist ik dus niet :p

Wat zijn maltodextrine?

OT:
Werk

Vorige keer had ik me shake beker in de keuken laten staan.. Ze had me helemaal in elkaar geschopt :mad::(

Een paar dagen geleden had ik wat whey gemorst op het aanrecht en had dit niet gezien. Mijn moeder had dit gezien en wou de politie bellen. Al een geluk heb ik ze kunnen ompraten, maar ze heeft de rest van mijn whey wel doorgespoeld in de wc :sad::eek:

Vorige keer had ik me shake beker in de keuken laten staan.. Ze had me helemaal in elkaar geschopt :mad::(

21d0dba3e257dc4a14c04acc25a87d1f54cbfdb711b9f2364340bc3b8c3e4efc.jpg

http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onder...u-Marokkaans-of-Turks-op-school-spreken.dhtml
De Gentse onderwijsschepen Elke Decrynaere (Groen) heeft een richtlijn uitgeschreven dat kinderen van vreemde origine voortaan hun moedertaal mogen spreken op school. Dat betekent dus dat binnenkort Marokkaans, Turks of Bulgaars op de Gentse speelplaatsen of in de klassen te horen zal zijn.
Zijn die politiekers nu al helemaal gek geworden?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Om zot van te worden.

Ohh, dat mag ik niet van me moeder :(
Moet jij je potten van b&f ook verstoppen? :(
Een paar dagen geleden had ik wat whey gemorst op het aanrecht en had dit niet gezien. Mijn moeder had dit gezien en wou de politie bellen. Al een geluk heb ik ze kunnen ompraten, maar ze heeft de rest van mijn whey wel doorgespoeld in de wc :sad::eek:

w9hW0Fo.gif

Offerte aangevraagd via huisaansluitingen.nl voor COAX.

Krijg ik een offerte terug van 700 euries :mad:

Om alle kabels te vervangen naar coax? Tuurlijk is dat duur :o Waarom wil je dat trouwens? Wat heb je nu?

daar is niks tuurlijks aan.. vaak is dit kosteloos, maar omdat er zogenaamd geen aderparen meer bij ons in de dijk beschikbaar zijn moeten ze deze dus opnieuw gaan graven.

Kheb nu een VDSL lijntje, maar coax zou een stuk aangenamer zijn.

Terug
Naar boven