Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar is niks tuurlijks aan.. vaak is dit kosteloos, maar omdat er zogenaamd geen aderparen meer bij ons in de dijk beschikbaar zijn moeten ze deze dus opnieuw gaan graven.
Kheb nu een VDSL lijntje, maar coax zou een stuk aangenamer zijn.
zolang er geen FTTC (fiber tot het verdeelkastje) is , heeft glasvezel naar me huis ook geen nut.

Wij moesten vanuit voorkant huis naar stoep €550 aftikken, en dat is echt 5 meter ofzoJa maar als ze dat wel aanleggen moet je weer opnieuw 700 euro lappen![]()
te belachelijk voor woorden.Ja maar als ze dat wel aanleggen moet je weer opnieuw 700 euro lappen![]()
Wel belachelijk dat je daar zelf voor moet dokken. Aan de andere kant begrijp ik wel hoe k*t dat is, ik ben ook 10 jaar enorm afgelegen gewoond, toentertijd alleen tv via de ether (Nederland 1, 2 en 3) 
Geen idee, ben geen vriendjes met hem op Facebook
De laatste keer was hij flink aan het pochen over zijn acteercarrière..ik woon op een dijk. glasvezel ligt er nog niet, als je dit wel aanvragen moet je mensen verzamelen uit je straat die mee willen doen. anders is het niet te betalen + het is een dijk dus gezeik met gemeente + 80% van de mensen in mijn straat is stokoud, en hebben wss geen idee wat fiber is.
700 euro waarvan 500 euro aan arbeid waarschijnlijkWel belachelijk dat je daar zelf voor moet dokken. Aan de andere kant begrijp ik wel hoe k*t dat is, ik ben ook 10 jaar enorm afgelegen gewoond, toentertijd alleen tv via de ether (Nederland 1, 2 en 3)
Geen idee, ben geen vriendjes met hem op FacebookDe laatste keer was hij flink aan het pochen over zijn acteercarrière..
Ma die jankt dat ze t t ene moment koud heeft en t andere moment weer warm en dat ik blij moet zijn dat ik geen vrouw ben.
Ja als die verwarming constant snoei heet en dan weer uit gezet wordt heb ik echt geen idee hoe dat is
Heb dringend programma nodig om iemand mee op te sporen adhv nicknames en kleine stukjes informatie. Bestaat er zoiets?
Heb dringend programma nodig om iemand mee op te sporen adhv nicknames en kleine stukjes informatie. Bestaat er zoiets?
Nja, kan maar vragen héBel de NSA even. Waar had je aan gedacht dan? Neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat je aan de hand van wat vage info en een nickname niet snel iemands NAW-gegevens boven wat krijgt. Of iemand moet wel erg slordig met zijn gegevens omgaan.
.En dan? Ga je knuffelen?Nja, kan maar vragen hé.
Heb al naam en woonregio maar niet het adres. (epic detective skillz) maar adres absoluut niet te vinden.

Nja, kan maar vragen hé.
Heb al naam en woonregio maar niet het adres. (epic detective skillz) maar adres absoluut niet te vinden.
Ben ik toch even blij dat mijn gemeente glasvezel voor iedereen gratis heeft aangelegd![]()

Ma die jankt dat ze t t ene moment koud heeft en t andere moment weer warm en dat ik blij moet zijn dat ik geen vrouw ben.
Ja als die verwarming constant snoei heet en dan weer uit gezet wordt heb ik echt geen idee hoe dat is
Blijven constant bezig zo