AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Leg dan gelijk glasvezel

daar is niks tuurlijks aan.. vaak is dit kosteloos, maar omdat er zogenaamd geen aderparen meer bij ons in de dijk beschikbaar zijn moeten ze deze dus opnieuw gaan graven.

Kheb nu een VDSL lijntje, maar coax zou een stuk aangenamer zijn.

Aha, ik dacht dat de offerte bij een of ander bedrijfje was, in plaats van bij degene die dit hoort te doen(via de gemeente oid).
Vandaar.

Ja maar als ze dat wel aanleggen moet je weer opnieuw 700 euro lappen :roflol:
Wij moesten vanuit voorkant huis naar stoep €550 aftikken, en dat is echt 5 meter ofzo :roflol: te belachelijk voor woorden.
Komen er 2 van die polen die 2 knaken per uur vangen en die hebben het in een half uurtje gelegd.

Ja maar als ze dat wel aanleggen moet je weer opnieuw 700 euro lappen :roflol:

ik woon op een dijk. glasvezel ligt er nog niet, als je dit wel aanvragen moet je mensen verzamelen uit je straat die mee willen doen. anders is het niet te betalen + het is een dijk dus gezeik met gemeente + 80% van de mensen in mijn straat is stokoud, en hebben wss geen idee wat fiber is.

700 euro waarvan 500 euro aan arbeid waarschijnlijk :roflol: Wel belachelijk dat je daar zelf voor moet dokken. Aan de andere kant begrijp ik wel hoe k*t dat is, ik ben ook 10 jaar enorm afgelegen gewoond, toentertijd alleen tv via de ether (Nederland 1, 2 en 3) :roflol:

Waar zit die kerel eigenlijk?
Geen idee, ben geen vriendjes met hem op Facebook :( De laatste keer was hij flink aan het pochen over zijn acteercarrière..

ik woon op een dijk. glasvezel ligt er nog niet, als je dit wel aanvragen moet je mensen verzamelen uit je straat die mee willen doen. anders is het niet te betalen + het is een dijk dus gezeik met gemeente + 80% van de mensen in mijn straat is stokoud, en hebben wss geen idee wat fiber is.

Alsof coax wel mag en glasvezel niet

Ben ik toch even blij dat mijn gemeente glasvezel voor iedereen gratis heeft aangelegd :roflol:

700 euro waarvan 500 euro aan arbeid waarschijnlijk :roflol: Wel belachelijk dat je daar zelf voor moet dokken. Aan de andere kant begrijp ik wel hoe k*t dat is, ik ben ook 10 jaar enorm afgelegen gewoond, toentertijd alleen tv via de ether (Nederland 1, 2 en 3) :roflol:

Geen idee, ben geen vriendjes met hem op Facebook :( De laatste keer was hij flink aan het pochen over zijn acteercarrière..

in sommige gevallen is het gratis, heb toch voor klanten heel wat offertes gevraagd, waar de meeste gratis waren. alleen als er een nieuw aderpaar getrokken moet worn

Heb dringend programma nodig om iemand mee op te sporen adhv nicknames en kleine stukjes informatie. Bestaat er zoiets?

Ma die jankt dat ze t t ene moment koud heeft en t andere moment weer warm en dat ik blij moet zijn dat ik geen vrouw ben.

Ja als die verwarming constant snoei heet en dan weer uit gezet wordt heb ik echt geen idee hoe dat is

Heb dringend programma nodig om iemand mee op te sporen adhv nicknames en kleine stukjes informatie. Bestaat er zoiets?

Bel de NSA even. Waar had je aan gedacht dan? Neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat je aan de hand van wat vage info en een nickname niet snel iemands NAW-gegevens boven wat krijgt. Of iemand moet wel erg slordig met zijn gegevens omgaan.

Bel de NSA even. Waar had je aan gedacht dan? Neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat je aan de hand van wat vage info en een nickname niet snel iemands NAW-gegevens boven wat krijgt. Of iemand moet wel erg slordig met zijn gegevens omgaan.
Nja, kan maar vragen hé :P.

Heb al naam en woonregio maar niet het adres. (epic detective skillz) maar adres absoluut niet te vinden.

Ma die jankt dat ze t t ene moment koud heeft en t andere moment weer warm en dat ik blij moet zijn dat ik geen vrouw ben.

Ja als die verwarming constant snoei heet en dan weer uit gezet wordt heb ik echt geen idee hoe dat is

Dat is hier thuis ook altijd :roflol: Blijven constant bezig zo :o

Terug
Naar boven